عکس هولناک سوختن مادر و ۲ خردسالش در آزاد راه قم

رکنا: آتش‌سوزی خودرو در قم 3 نفر را به کام مرگ کشید و مادر و 2 کودک خردسالش قربانی حوادث رانندگی شدند.
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: برخورد خودروی سمند با گاردریل و تیر چراغ‌برق در آزادراه قم - تهران و سپس آتش‌سوزی خودرو موجب مرگ سه نفر از سرنشینان این خودرو شد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس 115 قم، مهدی فراهانی روز پنجشنبه افزود: در این حادثه که صبح امروز در کیلومتر 17 آزادراه قم- تهران رخ داد، مادر و 2 کودک (دختر یک و 2 ساله) به علت شدت آسیب‌های وارده و سوختگی در محل حادثه جان باختند.

وی اضافه کرد: 2 نفر دیگر نیز پس از دریافت اقدام‌های درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

عکس هولناک سوختن مادر و 2 خردسالش در آزاد راه قم

وی با اشاره به حوادث روز گذشته نیز گفت: برخورد 2 خودروی سنگین در محور قدیم قم - تهران منجر به فوت در دم یک آقا و مجروح شدن یک نفر دیگر که مجروح توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد.

فراهانی ادامه داد: در حادثه دیگری که در محور قم- نیزار رخ داد، واژگونی خودروی سواری چهار مجروح برجا گذاشت که 2 نفر از مصدومان به دلیل وخامت وضعیت، با بالگرد اورژانس 115 و 2 نفر دیگر با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: همچنین در حادثه شغلی که روز گذشته در کارخانه‌ای در شهرک صنعتی طغرود رخ داد، سه نفر مصدوم شدند که با توجه به وخامت حال یکی از مصدومان، اورژانس هوایی 115 نیز به محل حادثه اعزام شد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان