مرگ مردتهرانی راز ازدواج دومش را فاش کرد +عکس

روزنامه خراسان: قتل مرد تهرانی در صحنه‌ای خونین باعث شد تا راز زن دومش فاش شود.
قاتل فراری توانست با ترک ایران به ترکیه برود و از آن جا خود را به خاک یونان برساند.
قتل مرد جگرکی
اسفند سال 96 بود که در اتوبان سعیدی بین دو مرد بر سر جای پارک درگیری لفظی صورت گرفت و لحظاتی بعد به درگیری فیزیکی تبدیل شد و مرد جگرکی با ضربات چاقوی راننده خودرو روی زمین افتاد.
مرد 50 ساله غرق درخون روی زمین بود که شاهدان جنایت در تماس با پسرش او را در جریان جدال خونین قرار دادند.
خیلی زود پسر جوان در صحنه درگیری حاضر شد و پدرش را که نیمه جان بود سوار بر خودرو و به سمت بیمارستان حرکت کرد.
پسر جوان عجله داشت تا پدرش را به بیمارستان برساند، اما در مسیر یک خودرو که راننده اش همان مرد چاقو به دست بود سعی داشت مانع این کار شود که پسر جوان با هر تلاشی که بود از دست مرد خشمگین فرار کرد و توانست پدرش را به بیمارستان برساند.


مرگ مردتهرانی راز ازدواج دومش را فاش کرد +عکسمرگ در بیمارستان
مرد جگر فروش به دلیل خون ریزی زیاد روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و با جنایی شدن این درگیری خونین تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شدند.


کارآگاهان در گام نخست به سراغ پسر مرد جگرفروش رفتند و به تحقیق از وی پرداختند.


پسر جوان گفت: پدرم در کنار اتوبان سعیدی بساط جگرفروشی داشت که شب حادثه با من تماس گرفتند و گفتند که پدرم با یک مرد بر سر جای پارک درگیر شده است به سرعت خودم را به محل درگیری رساندم و دیدم پدرم غرق در خون روی زمین افتاده است.
وی افزود: پدرم را سوار بر خودرو و به بیمارستان منتقل کردم، اما در مسیر یک خودرو که راننده اش احتمال می‌دهم همان عامل قتل پدرم بود سعی داشت مانع حرکت من شود که با هر تلاشی بود از دستش فرار کردم و به بیمارستان رفتم. پسر جوان ادامه داد: پدرم قبل از مرگش اسم چند نفر را به من گفت و پس از آن روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.
سفر به یونان
تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در این شاخه از تحقیقات به سراغ دوربین‌های مداربسته در نزدیکی محل جنایت رفتند و تصویری از خودرو و چهره عامل این درگیری مرگبار به دست آمد.
بازداشت یک دختر
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا این‌که ماموران با اقدامات فنی و پلیسی دختر جوانی را که با قاتل در ارتباط بود، شناسایی کردند. در این مرحله دختر جوان از سوی ماموران دستگیر شد و به پلیس گفت: مدت زیادی است که با آرش دوست هستم و همه چیز خوب پیش می‌رفت تا این که یک شب با من تماس گرفت و از درگیری با مرد جگرفروش حرف زد و بعد از آن شنیدم وی به ترکیه رفته و بعد از آن به یونان فرار کرده است. در این مرحله بازپرس پرونده دستور داد تا هماهنگی‌های لازم برای دستگیری آرش و انتقال او به ایران صادر شود و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.
راز دو زنه بودن
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت و هماهنگی‌ها برای دستگیری و بازگرداندن آرش در کشور یونان کلید زده شده بود که یک زن جوان با حضور در دادسرای امورجنایی تهران از قاتل مرد جگرفروش به عنوان همسر پنهانی او اعلام شکایت کرد.
زن جوان به ماموران گفت: من زن دوم مرد جگرفروش هستم و در این سال‌ها با اطلاع از این که مرد مورد علاقه ام صاحب زن و بچه است پذیرفتم تا به صورت پنهانی با هم ازدواج کنیم. در این سال‌ها هیچ کس متوجه ازدواج دوم و پنهانی شوهرم نشده بود تا این که چندی قبل هر چه با شوهرم تماس گرفتم جوابی نشنیدم، نگران شدم و وقتی متوجه شدم شوهرم به قتل رسیده است، منتظر ماندم تا کمی شرایط آرام شود و با حضور در دادسرای امور جنایی خواستار دستگیری قاتل شوهرم هستم.
پسر فراری
در ادامه با توجه به شکایت زن دوم و افشای راز ازدواج پنهانی، ماموران برای تحقیقات بیشتر به سراغ پسر مرد جگرفروش رفتند، اما هیچ اثری از پسر جوان نبود.
فرار پسر مقتول
ماموران با توجه به ناپدید شدن پسر این مرد جگرفروش تحقیقات را به صورت ویژه کلید زدند که در این مرحله مشخص شد پسر جوان که پدرش را به بیمارستان رسانده است قبل ازقتل پدرش به خاطر سرقت مقرون به آزار در زندان بوده و با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است، اما پس از آن دیگر به زندان بازنگشته و فراری شده است. بنابر این گزارش؛ بازپرس پرونده در نامه‌ای قضایی به اینترپل ناجا دستور داد تا برای ردیابی قاتل فراری در خاک یونان و بازگرداندن وی به ایران برای محاکمه و مجازات، اقدامات پلیسی و دیپلماتیکی را انجام دهند.

تحلیل کارشناس
تئوری چرخش خشونت
دکتر امان ا... قرایی مقدم جامعه شناس و استاد دانشگاه
اصولا بحث در خصوص خشونت و پرخاشگری ریشه در فرهنگ و خانواده دارد. تعلیم و تربیت در خانواده در پرورش فرزندان آرام یا فرزندان عصبانی تاثیر گذار است. از سوی دیگر آرامش در خانواده نیز نقش اساسی در کنترل و مهار خشم و خشونت دارد.
معمولا خشونت در خانواده‌های آرام کمتر رخ می‌دهد، زیرا فرزندان در بستری تعلیم و تربیت می‌شوند که دور از خشونت و پرخاشگری است. در مقابل خانواده‌های نابه سامان و از هم پاشیده فرزندانی تربیت می‌کنند که جرم و بزه را در جامعه رواج می‌دهند.
خشونت‌هایی که در جامعه منتهی به قتل و ضرب و شتم و درگیری‌های خونین می‌شود بیشتر به دلیل بیکاری، فقر، فشار اقتصادی، ازدواج نافرجام و نارضایتی از زندگی و سبک خانوادگی در جامعه رقم می‌خورد. البته زندگی در شهر و کلان شهر‌ها سخت و دشوار است و به دلیل استرس و فشار‌های روزانه و نبود آرامش زودتر خشمگین می‌شوند و سبک زندگی شهرنشینی انسان‌ها را خشمگین‌تر کرده است. استرس و اضطراب‌های روزانه ناشی از محل کار و خانه و خانواده سبب می‌شود افراد زود عصبانی شوند و آستانه تحمل شان اندک است. متاسفانه جامعه بر اثر خشونت در حد انفجار است و نبود تحمل و مهارت حل مسئله و نداشتن مهارت گفتگو و آستانه تحمل پایین خشونت‌ها را در جامعه رواج داده است. خشونت در جامعه ارثی، نژادی و فطری نیست بلکه خشم پدیده‌ای اجتماعی است که در جامعه کسب می‌شود و افراد آن را از خانواده و جامعه یاد می‌گیرند. وقتی خشم در جامعه رواج می‌یابد تئوری چرخش خشونت شکل می‌گیرد و به این نتیجه می‌رسیم که ریشه خشونت را باید در جامعه بررسی کنیم. برخی رفتار‌های درون خانواده سبب رشد شخصیت پرخاشگر و تکانه‌ای می‌شود و به همین دلیل است که گا‌ها دیده می‌شود افراد به راحتی در جامعه مرتکب هر جرمی می‌شوند. نبود برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌های متنوع و کمبود سرگرمی‌های مفید و نبود تفریحات سالم عامل خشونت و پرخاش‌هایی است که منتهی به جرم می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان