منفورترین بازیگران زن سینما

هالیوود جای بی‌ثباتی است. ستاره‌هایی که در اوج شهرت قرار دارند با یک مصاحبه‌ی بد و یا یک فیلم ناموفق به‌سرعت سقوط می‌کنند

هالیوود جای بی‌ثباتی است. ستاره‌هایی که در اوج شهرت قرار دارند با یک مصاحبه‌ی بد و یا یک فیلم ناموفق به‌سرعت سقوط می‌کنند. بااینکه بعضی از این بازیگران زن هنوز موفق‌اند، اما این به این معنا نیست که در میان مردم به‌اندازه‌ی قبل محبوب‌ هستند. درواقع بعضی‌ از آن‌ها آن‌چنان جنجالی به راه انداخته‌اند که افراد این صنعت را از کار کردن با آن‌ها به شک انداخته‌اند.
ده تا از این زنان بدشانس را بررسی می‌کنیم.

همچنین بخوانید:
هنرمندانی که از کار کردن با هم بیزارند

10- کریستن استوارت

کریستین استوارت


بااینکه «گرگ‌ومیش» Twilight یک دنباله‌ی موفق از آب در آمد اما بیش از آن چیزی که لایقش بود، نقد شد. استوارت Kristen Stewart معمولاً به خاطر نحوه‌ی ایفای نقش تکراری و دمدمی‌-مزاجی‌اش نادیده گرفته می‌شود، نبود هیچ‌گونه جذابیت و گیرایی هنگام بازی جلوی دوربین در فیلم‌ «سفیدبرفی و شکارچی» Snow White and the Huntsman هم مسلماً در این نادیده گرفته شدن بی‌تأثیر نبوده است. بااین‌حال او برای کارش در فیلم‌های مستقل کم سر و صداتری مثل «ابرهای سیل ماریا» Clouds of Sils Maria نقد‌های خوبی دریافت کرد.

9- جولیا رابرتز

جولیا رابرتز


باوجوداینکه او یکی از مشهورترین بازیگران زن هالیوود است (و یا شاید به همین علت) رابرتز Julia Roberts این روزها میان تماشاگران سینما محبوبیتی ندارد. به عقیده‌ی بسیاری به استعداد او بیش‌ازحد بها داده شده است و لبخند و خنده‌ی معروفش بسیار ناخوشایند به نظر می‌رسند. درهرصورت به نظر نمی‌رسد کسی با جایزه‌ی اسکار او مخالفتی داشته باشد.

8- جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

رقصنده‌ای که به یک بازیگر و بعدازآن به یک خواننده تبدیل شد. لوپز Jennifer Lopez در سال‌های اخیر به رفتارهای خودپسندانه و مغرورانه‌اش شهرت یافته است. درحالی‌که ادعا می‌کند هنوز همان “جنی از بلوک ” Jenny from the block است، اما بسیاری فکر می‌کنند این رفتار او فقط سرپوشی برای این است که او حقیقتاً چقدر از ریشه‌هایش دور شده است.

7- آنجلینا جولی

آنجلینا جولی


همانند رابرتز، در مورد جولی Angelina Jolie نیز گمان می‌رود زیادی به استعدادش بها داده شده است. این مسئله که خیلی از طرفداران در جدایی جنیفر آنیستون Jennifer Aniston و برد پیت Brad Pitt او را مقصر می‌دانند هم برای او جلوه‌ی خوبی ندارد. هم‌چنین گاها رفتارهای عجیب‌ او از محبوبیتش‌ میان مردم کم می‌کند.

6- گوئینت پالترو

گوئینت پالترو


آیا فقط حسادت باعث این حجم از موج منفی علیه این بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شده است؟ جدایی او از رهبر گروه کلدپلی Coldplay کریس مارتین Chris Martin هم کمکی به محبوبیت او نکرد. همچنین بسیاری از رفتارهای او را پرافاده و مغرورانه تلقی می‌کنند.

5- ان هتوی

ان هاتوی


خیلی از دلیل تنفر مردم از ان هتوی Anne Hathaway مطمئن نیستیم. آیا اجرای افتضاح او در مراسم اسکار به همراه جیمز فرانکو James Franco بوده است؟ شهرتش به‌عنوان یک بازیگر تئاتری لوس؟ یا این موضوع که او بعضی از طرفداران سینما را یاد دختر محبوب مدرسه می‌اندازد که همه فکر می‌کردند از هر نظر فوق‌العاده است؟ حدس می‌زنیم ترکیبی از این دلایل باشد.

4- مگان فاکس

مگان فاکس

از «تبدیل شوندگان» Transformers به بعد مگان فاکس Megan Fox به خاطر جذابیت‌های ظاهری‌اش در سینما شهرت پیدا کرد، جذابیتی که همان‌قدر تحسین مردان را به همراه داشت، از سمت هر دو جنسیت مورد نقد واقع شد. به‌احتمال‌زیاد این موضوع که توانایی کم او در بازیگری توانسته‌ است او را به این‌چنین شهرتی در این صنعت برساند هم مزید بر علت شده است. اگر این مسئله دلیل آن باشد ما هم با آن موافقیم.

3- آماندا باینز

آماندا باینز


باینز Amanda Bynes که زمانی یک کمدین جوان سرزنده در شبکه‌ی نیکلودئون Nickelodeon بود، در سال‌های اخیر ازنظر روانی تحت‌فشار زیادی بوده است. بااینکه مشکلات شخصی‌اش ممکن است همدردی مردم را به همراه داشته باشد اما رفتار عجیب و غیرمتعادلش تأثیری عکس این داشته است. امیدواریم کمک‌های لازم را دریافت کند.

2- لیندزی لوهان

لیندزی لوهان


لوهان Lindsay Lohan نیز مثال دیگری از کسی است که به خاطر زندگی شخصی آشفته‌اش در بزرگ‌سالی، شهرتی که به‌عنوان یک ستاره در کودکی داشت را ازدست‌داده است. او در فیلم‌های موفقی مثل «دختران بدجنس» Mean Girls و «جمعه عجیب» Freaky Friday بازی کرد اما در دهه اخیر یا درگیر ترک اعتیادش بوده است و یا در فیلم‌های افتضاحی مثل «می‌دانم چه کسی مرا کشت» I Know Who Killed Me و Georgia Rule به ایفای نقش پرداخته است.

1- کاترین هیگل

کاترین هیگل


جایی در میان حرف‌های زشت او در مورد فیلمی که به شهرت او کمک کرده بود- «باردار» Knocked Up به کارگردانی جاد اپتاو Judd Apatow- و گزارش‌هایی از رفتاری‌های ناشایست او سر صحنه‌ی فیلم‌برداری «آناتومی گری» Grey’s Anatomy، هیگل Katherine Heigl به “کسی که کار کردن با او سخت است ” شهرت پیدا کرد. باوجوداینکه افراد داخل این صنعت و تماشاگران سینما علاقه‌شان را به او ازدست‌داده‌اند، شهرت او کم‌رنگ‌ شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان