خودروهای فاقد گواهی سلامت اجازه سوختگیری ندارند

علی محمودیان رئیس اتحادیه سوخت جایگزین و صنایع وابسته اظهار داشت: از ابتدای دی ماه سال جاری خودروهای دوگانه سوز فقط در صورت داشتن گواهی سلامت می توانند از جایگاه های سی ان جی سوخت گیری کنند

علی محمودیان رئیس اتحادیه سوخت جایگزین و صنایع وابسته اظهار داشت: از ابتدای دی ماه سال جاری خودروهای دوگانه سوز فقط در صورت داشتن گواهی سلامت می توانند از جایگاه های سی ان جی سوخت گیری کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از میزان، وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات دولت در اسفند 97 دستگاه های اجرایی موکلف به صدور گواهی سلامت برای خودروهای تبدیلی کارگاهی و سایر خودروهای دوگانه سوز هستند. وی در ادامه افزود: در برخی از سندهای مالکیت خودروهای دوگانه سوز، اطلاعات مربوط به سوخت آنها ذکر نشده که پس از دریافت گواهی سلامت اطلاعات و مدارک سند تصحیح خواهد شد.
اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: حدود 2 میلیون و 500 هزار خودروی دوگانه سوز در کشور وجود دارد که حدود 1 میلیون و 200 دستگاه از آنها موفق به دریافت گواهی سلامت شده اند.
رئیس اتحادیه سوخت جایگزین و صنایع وابسته در ادامه بیان داشت: ثبت نام برای دریافت گواهی سلامت خودروهای دوگانه سوز از ابتدای شهریور آغاز شده و تا پایان دی ماه سال جاری ادامه خوهاد داشت.
وی در پایان درباره هزینه صدور گواهی سلامت برای خودروهای دوگانه سوز گفت: هزینه صدور گواهی سلامت بسته به سلامت و نیاز به قطعات جدید از 50 تا 500 هزار تومان در نوسان است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان