نورافکن: امیدوارم از گروه‌مان در جام جهانی صعود کنیم

ملی‌پوش جوان تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان و پیروانی بهترین تصمیم را گرفتند و من به تیم ملی ملحق شدم.

به گزارش ایسنا، امید نورافکن در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی جوانان به جام جهانی اظهار کرد: شرایط تیم ملی خوب است. البته من با تیم بدنسازی نکرده‌ام اما منصوریان لطف کرد و اجازه داد که به همراه تیم ملی به جام جهانی بروم. بازی اول در جام جهانی خیلی مهم است. امیدوارم سه امتیاز این بازی را بگیریم تا برابر گامبیا و پرتغال با آرامش بیشتری بازی کنیم و به مرحله بعد برویم.

او درباره اینکه قرار نبود به تیم ملی ملحق شود و اینکه چطور شد توانست به اردوی تیم بیاید گفت: برای من سخت بود که بین استقلال و جام جهانی یکی را انتخاب کنم و خدا را شکر می‌کنم که تصمیم‌گیرنده من نبودم. آقای منصوریان و پیروانی با هم رایزنی کردند و بهترین تصمیم را گرفتند.

او درباره تمدید قراردادش با استقلال هم گفت: تاکنون 4-5 بار از باشگاه با من تماس گرفته‌اند و من هر بار موافقتم را اعلام کرده‌ام. وقتی به تهران برگردم، بعد از بازی‌های استقلال برابر العین، قراردادم را امضا می‌کنم.

بازیکن جوان استقلال درباره درگیری‌اش با یعقوب کریمی و جریمه‌ای که از سوی منصوریان برایش در نظر گرفته شد گفت: صحبت‌های زیادی با من شد. من همین الان هم با کریمی دوست هستم. مشکلی پیش آمد که نباید پیش می‌آمد. مطمئن باشید که بعد از این تکرار نمی‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان