صادقی خبرداد؛

ایجاد بیش از ۱۵ هزار پروژه رونق تولید در سال ۹۸

رئیس سازمان صمت استان تهران گفت: براساس آمار و گزارشات کل پرونده‌های رونق تولید در سال ۱۵ هزار و ۳۹۸ توسط صنعتگر ان و تولید کنندگان تشکیل شد.

ایجاد بیش از 15 هزار پروژه رونق تولید در سال 98

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران در جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران اظهار کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران 55 جلسه برگزار کرده است.

او افزود: براساس آمار و گزارشات کل پرونده‌های رونق تولید در سال 15 هزار و 398 توسط صنعتگر ان و تولید کنندگان تشکیل شد که از این تعداد 13هزار و 300 پرونده به بانک‌ها ارجاع داده و تنها برای 9 هزار و 745 پرونده تسهیلات پرداخته شده است.

صادقی گفت: در استان تهران حدود 224 پرونده به صورت مستقیم به بانک ارسال شد که تنها 300 میلیارد تومان پرداخت شده همچنین 257 پرونده توسط خود بانک پذیزفته شده که 3 هزار و 400 میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

او بیان کرد: استان تهران از نظر تعداد پرونده در جایگاه دوم کشور و از نظر ارقام وام در جایگاه نخست قرار دارد.

رئیس سازمان صمت گفت: بازسازی و نوسازی تنها تکنولوژی و محیط زیست را حفظ می‌کند در صورتی که اشتغالی ایجاد نمی‌کند.

او افزود: 140 میلیارد تومان برای بازسازی و 700 میلیارد تومان برای سرمایه در گردش تزریق شده که توسط بانک‌ها واریز شده است.


بیشتر بخوانید: تشکیل گروه معاونت امنیت فناوری اطلاعات برای امنیت دستگاه‌ها


صادقی تصریح کرد: سازمان صمت 3 برابر طرح مصوب طرح به بانک‌ها معرفی کرده است که تنها بانک آینده حدود 40 میلیارد تومان پرداخت کرده و ما باقی بانک‌ها در حال بررسی طرح‌ها هستند.

او بیان کرد: سازمان صمت 3 درصد 30 میلیارد تومان را پشش می‌دهد و مازاد آن را باید متقاضی وام پرداخت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان