تقاضای گوهر خیراندیش از مردم برای پایبندی به حقوق شهروندی

گوهر خیراندیش گفت: باید بدانیم همه دارای ارزش و احترام نسبت به هم هستیم و در فضای مجازی مهربان‌تر باشیم و به خود یادآوری کنیم درحال حاضر مهربانی‌مان روز به روز دارد کم‌تر می‌شود.

تقاضای گوهر خیراندیش از مردم  برای پایبندی به حقوق شهروندی

دولتمردان به انتقادهای هنرمندان گوش کنند

گوهر خیراندیش در سخنانی بعد از تماشای نمایش «وانیک» به کارگردانی بهار محمودزاده اظهار داشت: وقتی به تماشای تئاتری می‌آییم، چه دوستش داشته باشیم و چه نه، خوب است دیگران را سفارش به تماشای تئاتر کنیم چراکه تئاتر احتیاج به حمایت تک‌تک شما مخاطبان دارد.

بازیگر روی صحنه با حضور شما احیا می‌شود و می‌تواند حرف دل شما را بزند و شما بشنوید و دولتمردان ما هم با زرورق عشق انتقادهای هنرمندان را گوش کنند.

بنابراین از شما می‌خواهم تا می‌توانید تئاتر را در میان دوست و آشنا و خانواده و در فضای مجازی تبلیغ کنید.

این بازیگر پیشکسوت همچنین با تاکید بر اینکه همگی ما باید به حقوق شهروندی‌مان پایبند باشیم، گفت: باید بدانیم همه دارای ارزش و احترام نسبت به هم هستیم و در فضای مجازی مهربان‌تر باشیم و به خود یادآوری کنیم درحال حاضر مهربانی‌مان روز به روز دارد کم‌تر می‌شود.

قضاوت‌هایمان را باهم به اشتراک نگذاریم

خیراندیش ادامه داد: در فضای مجازی مهربان‌تر باشیم و قضاوت‌هایمان را باهم به اشتراک نگذاریم بلکه واقعیت‌ها را متوجه شویم و بدانیم مشکلات و مسائل هر کسی به خودش مربوط می‌شود و یادمان باشد ویترین بازیگری ما گاهی بیشتر دیده می‌شود. منِ بازیگر دوست دارم این حمایت را از مردم کشورم‌ داشته باشم که حقوق شهروندی‌مان حفظ شود.

انتظار دارم وقتی توهینی می‌شنویم آن را ادامه ندهیم و بدانیم هر کسی ناسزایی می‌گوید به جای مشارکت در آن، باید دفاع کنیم. 

گاهی دشمنانی می‌خواهند به مشکلات دامن بزنند

او با تاکید بر اینکه گاهی دشمنانی می‌خواهند به مشکلات دامن بزنند که بین ما فاصله بیفتد، گفت: خوشبختانه این فاصله روز به روز کمتر می‌شود.

اینستاگرام من سرشار از مهر شماست و حتی یک نفر به من توهین نمی‌کند چون می‌دانند دوست‌تان دارم و این جایگاهم را از شما دارم.

خیراندیش با آرزوی خیر برای تئاتر گفت: امیدوارم برکت این روزها و قدم‌تان به مرور شامل روزهای آینده تئاتر هم بشود و سالن‌ها همواره پر از تماشاگر باشد.

این گزارش می افزاید، نمایش «وانیک» به کارگردانی بهار محمودزاده از یکشنبه 9 تیر در سالن شماره 2 تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود. 

نمایشنامه «وانیک» یکی از آثار شاخص واسلاو هاول نخست‌وزیر فقید و نمایشنامه‌نویس اهل چک است که توسط بهار محمودزاده آماده اجرا شده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «وانیک» روایت داستانی ساده، اجتماعی و روانشناسی بوده که در 2 اپیزود متفاوت با رگه‌هایی از طنز و سیاست به زندگی نویسنده‌ای به نام وانیک می‌پردازد.

به نوعی قصه، وانیک را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که روی عقاید و اصولش پا بگذارد ولی آیا او این کار را انجام می‌دهد؟

بهاره رهنما، علی اوجی، محمد زوار بی‌ریا و دانیال خیری‌خواه بازیگرانی هستند که در این نمایش کمدی اجتماعی به ایفای نقش می‌پردازند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان