شمقدری: نفوذ ترسیم نقش مخرب آمریکا در سال‌های اول انقلاب است

تصویربرداری سریال «نفوذ» به دلیل مشکلات مالی از اواخر دی ماه سال گذشته متوقف شد و اینک بعد از گذشت بیش از ۶ ماه به زودی تصویربرداری بخش های باقی مانده این اثر آغاز می‌شود.

 به گزارش مشرق، جواد شمقدری کارگردان مطرح سینما و تلویزیون کشور که مدتی است در تلاش برای تولید سریال استراتژیک «نفوذ» با موضوع تسخیر لانه جاسوسی است از آغاز تصویربرداری مجدد این سریال بعد از مدت ها وقفه خبر داد و گفت: متأسفانه علیرغم تمامی قول ها و قرارها هیچ مجموعه یا نهادی به این پروژه کمک نکرد و به همین علت «نفوذ» در میانه راه متوقف شد اما اینک با همت برخی مسئولان تلویزیون شرایط برای تداوم کار ایجاد شده است.

رئیس پیشین سازمان سینمایی افزود: تصویربرداری سریال «نفوذ» به دلیل مشکلات مالی از اواخر دی ماه سال گذشته متوقف شد و اینک بعد از گذشت بیش از 6 ماه به زودی تصویربرداری بخش های باقی مانده این اثر آغاز می شود.

وی ادامه داد: ما از یک ماه گذشته تاکنون درگیر پیش تولید بخش های باقی مانده این اثر هستیم و امیدواریم تا قبل از پایان شهریورماه ادامه تصویربرداری آغاز شود. «نفوذ» سریالی 40 قسمتی است که بیش از 70 درصد آن سال گذشته تصویربرداری شد و باقی مانده بخش های آن طی 5 ماه در تهران و شمال کشور جلوی دوربین خواهد رفت.

شمقدری سپس با بیان اینکه بخش های باقی مانده این سریال بسیار حساس و جدی هستند خاطرنشان کرد: ارتش در این دوران با ما برای ادامه تصویربرداری همکاری جدی خواهد داشت و امیدواریم که بتوانیم با کمک همگان این سریال را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانیم.

این سینماگر متذکر شد: در «نفوذ» نقش مخرب آمریکا در سال های اول پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به تصویر کشیده می شود و ما به رمزگشایی حوادث آن دوران خواهیم پرداخت. در این سریال دخالت های آمریکایی ها در امور دولت موقت، انقلاب و کشور به تصویر کشیده می شود که اگر تسخیر لانه جاسوسی پیش نمی آمد  می توانست انقلاب را به نابودی بکشاند.

شمقدری در انتها افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سریال برای پخش در سالگرد 13 آبان سال 99 آماده شود که البته این امر نیز وابسته به تحقق حمایت‌های لازم خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان