خلیلی: بیرانوند باید آرامش خودش را حفظ کند

سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید علیرضا بیرانوند برای اعلام خداحافظی از فوتبال ایران عجولانه تصمیم‌گیری کرده است و نباید بلافاصله به هر اتفاقی واکنش نشان دهد.

خلیلی: بیرانوند باید آرامش خودش را حفظ کند

به گزارش ایسنا، محسن خلیلی دوشنبه شب پس از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان درباره اجرای قانون 90 – 10 در بازی با استقلال گفت: مسلما اگر این قانون اجرا شود، ما هم در بازی برگشت اجرا می‌کنیم اما اگر در بازی رفت اجرا نشود، بازی برگشت هم 50-50 خواهد بود. قانون 90 – 10 لذت بسیار زیادی دارد. هر تیم باید میزبانی خود را تجربه کند. اجرای قانون 90 – 10 باید با برنامه باشد.

او اظهار کرد: از هواداران مان تشکر می کنم که برای حمایت از تیم بلیت خریدند. ما نیاز به حمایت دو جانبه از هواداران و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی داریم.

سرپرست پرسپولیس درباره جلوگیری از ورود هواداران بدون بلیت گفت: به هواداران گفته بودیم بدون بلیت به ورزشگاه نیایند و اکثرا حرف ما را گوش دادند. خرید بلیت کمک مالی هم است و تیم را از نظر مالی تامین می‌کند.

او درباره محرومیت علیرضا بیرانوند گفت: به نظرم وقتی یک بازیکن تحت فشار قرار دارد و اتفاقی برای او افتاده، باید بازیکن خودش را کنترل کند و در شرایط آرام‌تری تصمیم بگیرد. اگر یک مقدار آرامش خود را حفظ می‌کرد، شرایط بهتری رقم می‌خورد. او بعد از این صحبت‌ها به تمرین آمد و هیچ مشکلی وجود نداشت. او به عنوان بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا در خدمت تیم ملی فوتبال و پرسپولیس خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر