بازداشت سارق انباری‌های محله خلیج فارس در حاشیه استان همدان

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس از دستگیری سارق حرفه‌ای انباری‌های اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

بازداشت سارق انباری‌های محله خلیج فارس در حاشیه استان همدان

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حبیب آقائی گفت: در اوایل شهریور ماه امسال طی تماس تلفنی شهروندی به سامانه 110 مرکز فوریت‌های پلیسی، اعلام کرد: تعدادی ابزار آلات از انباری اش سرقت شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با دریافت خبر، تیمی از ماموران کلانتری با تشکیل پرونده‌ای، برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که سارق یک نفر بوده و با تخریب قفل انباری، اموال موجود در آن را سرقت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت توسط یکی از سارقان حرفه‌ای انباری‌ها انجام شده است، ادامه داد: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم در اوایل شهریور ماه پس از سپری کردن 7 سال در زندان در اوایل شهریور ماه از زندان رهایی پیدا کرده است.

سرهنگ آقائی عنوان داشت: در تحقیقات پلیسی ماموران به دست آوردند که متهم پس از سرقت در تهران در مخفیگاهش که در یکی از روستا‌های اطراف استان همدان است مدتی مخفی می‌شود.

کلانتر محله خلیح فارس افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری متهم به روستای مذکور اعزام شدند.

وی گفت: ماموران اعزامی موفق شدند متهم را در صبح روز گذشته بیست وپنجم شهریور ماه در مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به کلانتری خلیج فارس به شهر تهران منتقل کنند.

این مقام انتظامی در خصوص اظهارات متهم تصریح کرد: در بازجوئی انجام شده متهم ضمن پذیرش جرم ارتکابی به 10 فقره سرقت از انباری‌های اماکن خصوصی پس از رهایی از زندان اعتراف کرده است و اقرار کرد که پس از سرقت اموال سرقتی را به مالخری که حاضر به معرفی وی می‌باشد، فروخته است.


بیشتر بخوانید: فروشنده لوازم سرقتی خودرو در فضای مجازی بازداشت شد


رئیس کلانتری 179 خلیج فارس اضافه کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری مالخر اموال سرقتی و شناسایی سایر جرائم متهم ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان