رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ثبت نام اتباع خارجی برای تشرف به عتبات عالیات در سامانه سماح انجام نمی‌شود

معاون حج و زیارت سازمان حج و زیارت گفت:در سامانه سماح فقط ایرانی‌های دارای کدملی می‌توانند برای تشرف به عتبات ثبت نام کنند.

ثبت نام اتباع خارجی برای تشرف به عتبات عالیات در سامانه سماح انجام نمی‌شود

ثبت نام اتباع خارجی در سامانه سماح انجام نمی‌شود/ ثبت نام 585 بیش از  هزار نفر در سامانه سماحاکبر رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با  اشاره به استقبال زائران برای زیارت امام حسین(ع) در ماه محرم اظهار کرد: به دلیل استقبال زائران برای تشرف به عتبات، زائران برای خروج از مرز عراق سبب مشکلات و تاخیر شده اند که ما در حال پیگیری این موضوع هستیم تا این مشکلات در روزهای نزدیک به اعزام زائران برای اربعین صورت نگیرد.

معاون امور حج و زیارت با اشاره به ثبت نام 585 هزار در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین گفت: تراکم جمعیت سبب بروز مشکلات برای خروج زائران از مرز عراق شده است، موضوع امکانات مرز و تردد زائران باید در دستور کار مسئولان عراقی و ایرانی باشد، امیدواریم با پیگیری ها در روزهای آینده شاهد این موضوع نباشیم.


بیشتر بخوانید: پیگیر ارز زائران اربعین هستیم/ مرز خسروی از مجهزترین مرز‌های کشور است


رضایی درباره ثبت نام زائران اتباع خارجی مطرح کرد: در سامانه سماح فقط ایرانی های دارای کدملی می توانند برای تشرف به عتبات ثبت نام کنند.

او افزود: سال گذشته با اعلام ستاد مرکزی اربعین ثبت نام اتباع خارجی در دفاتر کفالت انجام می شد و امسال نیز ثبت نام اتباع خارجی براساس اعلام ستاد مرکزی اربعین  انجام می شود.

ثبت نامه بیش از بیش از 585 هزار نفر در سامانه سماح 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان