رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد؛

توزیع ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم

مخبر از افتتاح مدارس برکت و توزیع بسته‌های لوازم التحریر در میان دانش آموزان مناطق محروم خبر داد.

توزیع 250 هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صبح امروز (سه‌شنبه بیست و ششم شهریورماه) در آیین افتتاح و بهره برداری همزمان 120 مدرسه برکت با 704 کلاس درس در سراسر کشور ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مردم عزیز ایران تشکر می‌کنم، چرا که به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اعتماد کردند.

مخبر گفت: مردم همیشه در هر پویشی که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای کمک‌رسانی به نیازمندان شکل گرفته است، همراهی کردند و حضور داشتند.

او افزود: گروه‌های جهادی نیز به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز کمک‌های گسترده‌ای کردند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه مدارس ساخته شده در 6 ماهه نخست سال طبق سنت هر ساله در اواخر شهریور ماه افتتاح می‌شوند، تصریح کرد: امروز نیز 120 مدرسه در 25 استان کشور افتتاح می‌شود.

او با اشاره به ارسال 250 هزار بسته لوازم التحریر بسته بندی شده توسط گروه‌های جهادی به مناطق و روستا‌های محروم افزود: با همراهی مردم 250 هزار بسته دیگر لوازم التحریر بسته بندی و آماده شده است و امیدواریم در مجموع 500 هزار بسته در میان دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: تمامی لوازم التحریر‌های تهیه شده ایرانی هستند.

مخبر با بیان اینکه امیدوارم دانش آموزی در کشور نباشد که کیف و لباس مدرسه نداشته باشد، گفت: در بخش اشتغال روزانه 100 بنگاه خرد و خانگی در کشور ایجاد می‌شود که هر کدام 300 اشتغال را با خود به همراه دارند.


بیشتر بخوانید: جذب بی واسطه کمک هزینه‌های پویش مشق احسان


رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: با ساماندهی شبکه مردمی تولید، 6 هزار روستا را به کارگاه تبدیل کردیم.

مخبر با اشاره به ساخت مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی در روستاهای سراسر کشور گفت: با هماهنگی آموزش و پرورش استان‌ها، دانش آموزان نیازمند برای ورود به این مدارس شناسایی می‌شوند.

بهره برداری از 120 مدرسه برکت و 704 کلاس درس در سراسر کشور

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان