به گزارش ایسنا، سید سعید راد در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران افزود: بر این اساس، تدوین اصول و ضوابط اطلاع رسانی خدمات مدیریت شهری به شهروندان و چگونگی انعکاس و هدایت آن به افکار عمومی با بهره گیری از ظرفیت همه سازمانها و شرکتهای شهرداری تهران از اهمیت ویژهای برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه تعداد مراجعه کنندگان به میادین و بازارهای میوه و تره بار از مهرماه سال گذشته تا شهریورماه سال جاری با افزایش 70 درصدی از 600 هزار نفر در روز به بیش از یک میلیون نفر در روز رسیده است، اظهار کرد: کمترین جایی به ظرفیت میادین و بازارها وجود دارد که با توجه به مخاطب میلیونی خود، بیشترین تعامل را با شهروندان داشته باشد.
راد با بیان اینکه خدمات سازمان مدیریت میادین به واقع خدمات شهرداری تهران به شهروندان است و هر خدمتی که در میادین و بازارها به مردم عرضه میشود، در واقع خدمتی است که مدیریت شهری به مردم ارائه میدهد، تصریح کرد: شفافیت یکی از اصول اساسی است که سرلوحه کارمان در این سازمان قرار دادهایم و بر این اساس، در یک سال گذشته حتی یک مورد ترک تشریفات نداشتهایم.
وی با اعلام اینکه احترام به مشتری و مشتری مداری، اصل مهم دیگری است که بر آن تاکید مؤکد داریم، تاکید کرد: میادین و بازارهای میوه و تره بار باید به فضاهایی تبدیل شوند که مردم ضمن انجام خریدهای روزانه و هفتگی خود، امکان نشستن و استراحت در این مکانها را نیز داشته باشند و به عنوان یک فضای اجتماعی، امکان گفتمان شهری و گپ و گفت خانوادهها را فراهم آورد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر اینکه اساساً فعالیت در حوزه خدمات شهری زمان ندارد، خاطرنشان کرد: میادین و بازارها متاثر از این موضوع، تعطیل بردار نیستند و حتی در روزهای جمعه و سایر ایام تعطیل نیز کارکنان و کارگران این مراکز خدماتی، مشغول کار و خدمت رسانی به شهروندان هستند.