خرده فروش میدان آزادی حین توزیع موادمخدر بازداشت شد

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۳ کیلو و ۹۴۵ گرم مواد مخدر از وی خبر داد.

خرده فروش میدان آزادی حین توزیع موادمخدر بازداشت شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ فرهاد حیدری رئیس کلانتری 135 آزادی گفت: ساعت 5 صبح روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده میدان آزادی با رفتار مشکوک 2 راننده خودروی نیسان ماکسیما و نیسان وانت برخورد کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران برای بررسی موضوع به خودرو‌ها نزدیک شدند، ادامه داد: راننده خودروی وانت ماکسیما به محض مشاهده ماموران گشت انتظامی کلانتری از محل گریخت و ماموران برای دستگیری راننده خودروی نیسان وانت وارد عمل شدند.

وی توضیح داد: راننده خودروی نیسان وانت به محض اینکه مشاهده می‌کند عرصه برای وی تنگ شده است، بسته‌ای مشکی رنگ را به بیرون از خودرو پرتاب و سعی در فرار از محل می‌کند که با اقتدار ماموران مواجه می‌شود.

کلانتر محله آزادی اضافه کرد: در این عملیات راننده خودوری نیسان وانت دستگیر و در تحقیقات پلیسی بسته مشکی رنگ پرتابی کشف می‌شود.


بیشتر بخوانید: بازداشت سارق انباری‌های محله خلیج فارس در حاشیه استان همدان


سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه در بررسی از کیسه مشکی رنگ مشخص می‌شود که کیسه حاوی مواد مخدر می‌باشد، افزود: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجوئی اولیه قرار گرفت.

وی در خصوص اظهارات متهم بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیسی اظهار داشت: محموله موادمخدر را از استان‌های غربی کشور تهیه و قصد داشته که به راننده نیسان ماکسیما بفروشد که در عملیات پلیسی دستگیر شده است.

به گفته رئیس کلانتری 135 آزادی کیسه حاوی 3 کیلو و 945 گرم موادمخدربوده که متهم به همراه مواد مخدر کشف شد برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان