مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

آنطور که رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است تا ۲۷ شهریور ماه سال جاری، هفت میلیون و ۷۰۵ هزار تن گندم به ارزش ۱۳ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان از کشاورزان گندم‌کار خریداری شده که حدود ۱۳ هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاوزان تاکنون پرداخت شده است.

مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت اعلام کرده است که با احتساب پرداختی‌ها به گندمکاران، حدود 99.8 درصد از مطالبات کشاورزان گندم‌کار پرداخت شده و باقی‌مانده مطالبات آنان هم برابر 21 میلیارد تومان تامین اعتبار شده و در روزهای آینده و حداکثر تا 31 شهریور ماه سال جاری پرداخت خواهد شد.

وی گفت: علیرغم افزایش ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان در سال جاری و رشد حدود شش درصدی آن نسبت به مبلغ سال قبل (12 هزار و 550 میلیارد تومان)، مطالبات کشاورزان گندم‌کار نسبت به سال گذشته یک ماه زودتر تسویه و پرداخت می‌شود.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: با توجه به منابع تأمین شده از محل اعتبارات عمومی و هدفمندسازی و منابع داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران و نیز مشارکت جدی نظام بانکی، روند تأمین و پرداخت مطالبات کشاورزان در سال جاری با کمترین مدت زمان تأخیر به طور مطلوب محقق شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان