در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین اخبار از رسیدگی به پرونده داوطلبان نظام قدیم کنکور سراسری در دیوان عدالت اداری

مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری درباره روند رسیدگی به پرونده داوطلبان نظام قدیم کنکور سراسری در دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.

آخرین اخبار از رسیدگی به پرونده داوطلبان نظام قدیم کنکور سراسری در دیوان عدالت اداری

آخرین اخبار از رسیدگی به پرونده داوطلبان نظام قدیم کنکور سراسری در دیوان عدالت اداریمحسن قائمی نسب مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با رسیدگی به پرونده داوطلبان نظام قدیم کنکور سراسری در دیوان عدالت اداری اظهار کرد: پرونده شکایت دیپلمه‌های نظام قدیم در هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در حال رسیدگی است و رأی برای پرونده صادر نشده است.

وی در خصوص زمان اعلام نظر دیوان عدالت اداری در مورد پرونده دیپلمه‌های نظام قدیم گفت: نمی‌توانیم زمانی را برای صدور حکم اعلام کنیم، زیرا طبق قانون باید تبادل لایحه بین کمیسیون‌های تخصصی انجام شود و بعد از آن پرونده برای صدور حکم به هیأت عمومی ارسال می‌شود.


بیشتر بخوانید:دستور پیگیری اعتراضات داوطلبان نظام قدیم کنکور سراسری به دیوان عدالت اداری


لازم به ذکر است؛ به دلیل حجم زیاد شکایت داوطلبان کنکور دیپلم نظام قدیم در مورد تضییع حقوق آن‌ها در زمان شرکت در کنکور، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور به دیوان عدالت اداری کشور دستور رسیدگی نسبت به شیوه هم ترازی کنکور سراسری سال جاری  و پیگیری اعتراضات این افراد را صادر کرد.

رسیدگی به پرونده داوطلبان نظام قدیم کنکور سراسری در دیوان عدالت اداری

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان