رئیس اداره طرح‌های پلیس راهور فاتب خبر داد؛

آموزش قوانین رانندگی به ۱۲ هزار راننده تهرانی سرویس مدارس

سرگرد تیموری از آموزش قوانین رانندگی به ۱۲ هزار راننده سرویس مدارس در شهر تهران خبر داد.

آموزش قوانین رانندگی به 12 هزار راننده تهرانی سرویس مدارس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد مسلم تیموری رئیس اداره طرح‌های پلیس راهور فاتب گفت: کارگاه آموزش قوانین رانندگی برای 12000 نفر از رانندگان سرویس مدارس شهر تهران روز چهارشنبه مورخ 27 شهریور ماه سال 98 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی واقع در خیابان سئول برگزار شد.

او ادامه داد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار حسین رحیمی در این کارگاه آموزشی حضور یافت و با اشاره به اهمیت آموزش از نگاه قرآن و اسلام و رهبری پرداخته و رانندگان سرویس مدارس را سفیران فرهنگ ترافیک خوانده و آن‌ها را به رعایت قوانین و همکاری سازنده با پلیس توصیه کرد.

رئیس اداره طرح‌های پلیس راهور فاتب گفت: در این همایش سردار مهماندار نیز در سخنانی از اهمیت کار سرویس مدارس و رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد و از رانندگان سرویس مدارس به عنوان یک فرهنگ ساز و ترویج کننده فرهنگ ترافیک یاد کرد.

سرگرد تیموری افزود: این کارگاه آموزشی تا روز پنجشنبه مورخ 28 شهریور ادامه دارد؛ و پس از برگزاری کارگاه، به شرکت کنندگان در این دوره، گواهی آموزشی اعطا می‎شود.


بیشتر بخوانید: آمار تخلفات رانندگی و تصادفات سرویس مدارس در سال 97/ بکارگیری 15 هزار نیروی پلیس راهور در ترافیک بازگشایی مدارس


وی افزود: در این کارگاه آموزشی علاوه بر حضور ارزشمند سردار رحیمی فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ، سردار مهماندار رئیس محترم پلیس راهور فاتب و معاون محترم هماهنگ کننده راهور تهران بزرگ، بزرگوارانی همچون مدیرعامل تاکسیرانی، معاون محترم اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور ناجا و رئیس محترم پلیس ترافیک شهری و معاونین محترم پلیس راهور تهران بزرگ شرکت داشتند و هر یک از دیدگاه خود به نقش رانندگان سرویس مدارس اشاره خواهند داشت.

شایان ذکر است این کارگاه آموزشی با مشارکت معاونت ترافیکی و معاونت آموزش پلیس راهور فاتب برگزار شد.

رانندگان سرویس مدارس سفیران فرهنگ ترافیک هستند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان