شاهزاده سعودی توییت کُری‌خوانی برای ایران را پاک کرد +فیلم

خبرگزاری فارس: «عبدالله بن سلطان بن ناصر آل سعود» شاهزاده سعودی اخیراً در توییتی نوشت، کشورش می‌تواند طی هشت ساعت ایران را نابود کند.

عبدالله بن سلطان پنجم سپتامبر در توییتی نوشته بود: «هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند مقابل وحدت و عزم و قیام ما بایستد. عربستان سعودی می‌تواند طی هشت ساعت ایران را نابود کند».

 

شاهزاده سعودی توییت کُری‌خوانی برای ایران را پاک کرد

توییت شاهزاده سعودی که الجزیره نوشت، کاربران مسخره‌اش کرده‌اند

او با انتشار ویدئویی که متعلق به دو سال که یک تحلیلگر سعودی در شبکه‌ای سعودی گفته بود کشورش می‌تواند با موشک‌های دی.اف.3  هر نقطه‌ای در ایران را ویران کند، نوشت «البته این فیلم مال دو سال پیش است، یعنی قبل از خرید اف.35 اس.ای، قبل از خرید و توسعه سامانه‌های پدافند هوایی و نیروی دریایی و زمینی و هوایی با موشک‌های پیشرفته... آنچه پنهان است، بزرگ‌تر از اینهاست». 

اکنون با مراجعه به صفحه توییتر این شاهزاده سعودی که کشورش هدف حملات ارتش یمن قرار گرفته و تأسیسات بزرگ‌ترین شرکت نفتی عربستان و دنیا به آتش کشیده شده و سامانه‌های پدافند هوایی آمریکایی عربستان نتوانسته حمله را شناسایی و با آن مقابله کند، دیگر این توییت در صفحه توییتر این شاهزاده دیده نمی‌شود.

حذف توییت شاهزاده سعودی

 

این توییت، دو هفته پیش هم تمسخر بسیاری از کاربران توییتر را در پی داشت. شبکه خبری الجزیره در گزارشی از این موضوع، در گزارشی ویدئویی گزارش داد که «شاهزاده سعودی می‌گوید می‌توانیم در هشت ساعت ایران را نابود کنیم. این مسئله، تمسخر کاربران توییتر را برانگیخته است». 

الجزیره گزارش کرد: یکی از کاربران به نام عبدالله عسیری نوشت، «با تو موافقم... اما این را فقط در فیلم‌ها می‌توان دید». کاربر دیگری به نام «محمد محی» نوشت، دو سال پیش در هشت ساعت... الان در هشت دقیقه باید بتوانید این کار را بکنید. اما منظورت این است که در بازی پابجی یا در واقعیت؟ چون از حوثی‌ها [در یمن] درباره این [حرفت] پرسیدم،‌ اما از خنده مُردند !!!.

به گزارش الجزیره، کاربر دیگری به نام «خالد العلی» نوشت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. چون پنج سال است داریم حوثی‌ها را [در یمن] بمباران می‌کنیم و آنها هنوز دارند به ما موشک می‌زنند و پهپاد می‌فرستند و هنوز نتوانسته‌ایم نابودشان کنیم. حتی آمریکا هم که بهترین سلاح‌های دنیا را در اختیار دارد، در جنگ ویتنام و حتی در عراق و افغانستان هم نتوانست موفق شود.

 

شاهزاده سعودی توییت کُری‌خوانی برای ایران را پاک کرد

توییت خالد العلی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان