منصوریان: سربازها را برای بازی با استقلال آماده می‌کنم/ داربی یک بازی تاکتیکی نیست

سرمربی ذوب آهن می‌گوید سه بازیکن جدید تیمش که از تراکتور برگشته‌اند را برای بازی با استقلال آماده می‌کند.

منصوریان: سربازها را برای بازی با استقلال آماده می‌کنم/ داربی یک بازی تاکتیکی نیست

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت آبادان اظهارکرد: با توجه به اینکه نگرش ما این بود که از نفت جلو بیفتیم برخلاف جریان بازی که مالک بودیم گل خوردیم، اما خیلی خوب برگشتیم و فکر می‌کنم نفت نسبت به چند سال گذشته بهتر بازی می‌کند. در اواخر بازی می‌توانستیم به راحتی به گل برسیم. در یک ربع آخر هم با توجه به این دچار مشکل تاکتیکی شده بودیم بازی را به نفت دادیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که نفت سخت گل می‌خورد و خط دفاع و حلمه بالانس کامل دارد.

سرمربی ذوب آهن درباره علت گرم کردن بازیکن نیجریه ای تیمش مقابل صنعت نفت از ابتدای بازی گفت: قرار نبود به او بازی دهیم. فقط او را همراه مان داشتیم تا مصدومیتش بهتر شود. باید از او مراقبت کنیم چرا که در بازی با پارس جنوبی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد. سعی کردیم از سه بازیکن سربازی که از تراکتور برگشتند بهره ببریم. آن ها باید به سرعت آماده شوند چون می‌توانند به تیم مان کمک کنند. در 9 ماه گذشته نمی‌دانستیم که آن ها بازیکن ما هستند یا خیر. این بازیکنان را برای بازی با استقلال آماده می‌کنیم.

منصوریان تاکید کرد: این شهر مملو از بازیکن است. اگر سه اردوی 10 روزه در اینجا داشته باشیم، می توانیم چند تیم را آماده کنیم. خوزستان روی گنج خوابیده است.

وی در واکنش به اینکه تیمش هر هفته با تیمی بازی می کند که در هفته قبل‌تر با پرسپولیس بازی کرده است، خاطرنشان کرد: ما از پرسپولیس بازی می‌گیریم. تیم شما هفته گذشته به پرسپولیس باخت اما باختی نبود که با قاطعیت باشد بلکه روی یک اتفاق شکست خورد. این مانند چاقوی دو لب است. ما باید صنعت نفت را مهار می کردیم که شرایط خوبی مقابل پرسپولیس داشت اما اگر تیمی مقابل تیم بزرگ ضعیف باشد و بد ببازد، مقابل ما ضعیف عمل کند.

او درباره داربی 90 تهران نیز  اظهار کرد: دو بار سرمربی و 16 بار هم به عنوان بازیکن در این بازی بوده‌ام بودم. داربی یک بازی تاکتیکی نیست، هر تیمی روحی و روانی بهتر باشد، برنده می شود. ان شاء الله بازی خوبی را ببینیم. امیدوارم هر دو تیم حمله کنند و مراعات همدیگر را نکنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان