خطیبی پس از ۶ تایی شدن مقابل پیکان: تنها مقصر این باخت، من هستم

سرمربی ماشین‌سازی به هواداران این تیم اطمینان داد که نمایش بهتری در ادامه فصل خواهند داشت.

خطیبی پس از 6 تایی شدن مقابل پیکان: تنها مقصر این باخت، من هستم

به گزارش ایسنا، ماشین‌سازی تبریز امشب (جمعه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر متحمل شکست سنگینی مقابل پیکان شد و با نتیجه 6 بر 2 بازی را واگذار کرد. رسول خطیبی، سرمربی ماشین‌سازی پس از این دیدار اظهار کرد: مقصر اصلی باخت من هستم. بازیکنان تمام تلاششان را کردند. با این که باخت سنگینی بود ولی خود تیم پیکان هم انتظار نداشتند که این بازی را با این نتیجه به پایان برسانند. دیگر بازی با پیکان تمام شده است.

او افزود: تیم‌مان از لحاظ فوتبالی خوب است اما اگر دو تا موقعیتی که در 10 دقیقه اول داشتیم به گل تبدیل می‌شد، نتیجه برعکس می‌شد. گل سوم را بد خوردیم و باعث شد که بازیکنان بی‌انگیزه شوند. می‌خواستیم نتیجه را جبران کنیم اما در ضدحمله‌های دوباره از پیکان گل خوردیم. مطمئن باشید که ماشین‌سازی، تیم بزرگی است و بازی با پیکان اتفاق فوتبالی بود. حتما در ادامه نمایش بهتری از سه هفته اول از ماشین‌سازی خواهید دید و مطمئن باشید این تیم جزو تیم‌های تک‌رقمی لیگ برتر خواهد شد.

سرمربی ماشین‌سازی درباره دیدار تیمش با پرسپولیس در جام حذفی گفت: سوالتان برای من قابل احترام است ولی بازی بعدی ما با شاهین بوشهر است.

خطیبی در پایان در واکنش به اشتباهات زیاد حامد لک و تعویض زود هنگام خرم‌الحسینی تصریح کرد: مقصر اصلی باخت به پیکان من هستم. بازیکنان کارشان را انجام دادند و هیچکس دیگری مقصر نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان