عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: مجیدی باید اختیار داشته باشد

محمود شیعی می‌گوید فرهاد مجیدی باید نسبت به مسئولیتش در تیم ملی امید، اختیار عمل داشته باشد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: مجیدی باید اختیار داشته باشد

به گزارش ایسنا، محمود شیعی بعد از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی گفت: بازی خوبی بود. مزد زحمات مان در بازی های قبل را در این بازی گرفتیم. بازی با شاهین خوب بودیم اما نبردیم. در این بازی خوب بودیم و نتیجه گرفتیم. امیدوارم این بازی های خوب تکرار شود. دلمان برای این بازی ها تنگ شده بود.

مدیرعامل پیکان درباره شائبه حضور فرکی در لیست مربیان مدنظر فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید اظهار کرد: او قبلا گزینه فدراسیون بود ولی با توجه به مسئولیتش در پیکان، با این پیشنهاد موافقت نکردند.

شیعی درباره وضعیت تیم ملی امید و اخباری که پیرامون فرهاد مجیدی و حمید استیلی شنیده می‌شود گفت: باید تیم ملی امید دور از حواشی باشد. نه فرصت داریم و نه وقتش است. اگر مجیدی استقلال داشته باشد، موفق می‌شود. در کمیته فنی که یکشنبه با حضور تاج برگزار می‌شود، حمایت از مجیدی را در دستور داریم. همه ما تلاش می‌کنیم تیم ملی امید نتایج خوبی بگیرد. هشدار می‌دهم که اگر به این تیم رسیدگی نکنیم، باز هم به المپیک نمی‌رود.

شیعی در واکنش به اینکه چرا می‌گوید مجیدی استقلال ندارد، گفت: هر کسی که مسئولیت دارد باید اختیار هم داشته باشد. او باید در قبال مسئولیت سنگینش در تیم ملی امید، اختیار هم داشته باشد.

او درباره احتمال سرمربیگری استیلی در تیم ملی امید گفت: شان استیلی بالاتر از این حرف ها است. او باید بالای سر تیم ملی امید باشد.

عضو هیات رئسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت ویلموتس و اینکه او اکنون در کجا به سر می برد، اظهار کرد: من خبر ندارم اما او هم فعال است.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره حضور بیش از پیش مجیدی در بازی های لیگ برتر گفت: او برای انتخاب چند بازیکن جدید در لیگ برتر فعال شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان