قلعه‌نویی: با سوپرمنی به نام سوشا مواجه شدیم/ احتمالا حوصله تماشاگر سر رفته و فحاشی کرده!

سرمربی سپاهان از سبک بازی نفت مسجد سلیمان انتقاد کرد.

قلعه‌نویی: با سوپرمنی به نام سوشا مواجه شدیم/ احتمالا حوصله تماشاگر سر رفته و فحاشی کرده!

به گزارش ایسنا، سپاهان امشب (جمعه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد و دو امتیاز خانگی را از دست داد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به نظرم نیمه اول بازی خوبی نبود و موقعیت‌های زیادی نداشتیم. نیمه دوم یکی از بهترین نیمه‌های ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما با یک سوپرمن به نام سوشا مکانی روبرو شدیم. این از شانس ماست که هر دروازه‌بانی که مقابل ما قرار می‌گیرد، منتخب هفته می‌شود و در هفته‌های بعد عملکردش ضعیف می‌شود. از عملکرد بازیکنانم به خصوص در نیمه دوم خیلی راضی هستیم. حق ما در این دیدار همانند هفته قبل برد بود. ان‌شاءالله هفته به هفته شرایطمان بهتر شود.

او افزود: می‌خواهم یک ایراد بگیرم. از فیفا خواهش می‌کنم که کلمه Fair Play را از فوتبال ایران بردارد چون در فوتبال ایران بازی جوانمردانه متفاوت است. ما از سیستم و شکل بازی نفت مسجد سلیمان گله نداشتیم اما تا بازی ما شکل می‌گرفت، نفتی‌ها می‌گفتند 2، یکی‌شان می‌افتاد، می‌گفتند 3، یکی دیگر می‌افتاد. این که فوتبال نشد! البته برای سوشا مکانی آرزوی سلامتی می‌کنم ولی من خواهش می‌کنم که یک نامه به فیفا بزنیم و از آن‌ها بخواهیم معنای درست آن را بگوید. فکر می‌کنم زمان مفید بازی در آسیا چهل و خرده‌ای دقیقه است اما برخی تیم‌ها زمان مفید را به 30 دقیقه هم می‌رسانند. حرف هم بزنیم،‌ می‌گویند بودجه نداریم. بودجه چه ربطی به این نوع فوتبال بازی کردن دارد؟ این است که از آقای تاج می‌خواهم به فیفا نامه بزند و تکلیف این کلمه را مشخص کند.

سرمربی سپاهان درباره به گل نرسیدن تیمش باوجود نمایش خوبی که دارد و همچنین گلگی مسجد سلیمانی‌ها نسبت به فحاشی‌های صورت گرفته در این دیدار، گفت: من مربی زمانی باید ناراحت باشم که تیمم ایجاد موقعیت نکند اما ما هم موقعیت ایجاد می‌کنیم و هم بازی مالکانه‌ای داریم. در مورد فحاشی‌ها باید بگویم که اگر اتفاقی افتاده است، ما آن را محکوم می‌کنیم ولی طرفدار آمده فوتبال ببیند اما وقتی با یک اتفاق معمولی جریان بازی می‌افتاد، حوصله‌اش سر می‌رود. مسجد سلیمانی‌ها در بازی زمان زیادی را تلف کردند. این روش‌ها برای من قابل حل نیست. من در همه مدل تیم‌ها مربی‌گری کردم و خدا را شکر می‌کنم که آمار گل‌زنی تیمم همیشه بالا بوده است. روز مرگ مربی‌گری من زمانی است که تیمم وقت تلف کند. حق طبیعی تیم‌ها است که با لایه‌های دفاعی بازی کنند اما این شکل بازی درست نیست. از آقای تاج می‌خواهم برای مربیان کلاس بگذارد و معنی درست کلمه Fair Play را توضیح دهد. تماشاچی وقتی این حرکات را ببیند ناراحت می‌شود.

قلعه‌نویی در پایان درباره شرایط حسینی، توضیح داد: حسینی مدتی از شرایط بازی دور بود و نیاز دارد که رفته رفته به میادین برگردد. او بازیکن باکیفیت و تعیین‌کننده‌ای است و معتقدم که حسینی هفته به هفته بهتر می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان