مهاجری: شکست برابر سایپا ارزشش بیشتر از برد مقابل شاهین بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید هفته قبل بعد از شکست برابر سایپا هواداران نساجی از آن‌ها حمایت کردند به همین خاطر ارزش آن باخت بیشتر از پیروزی برابر شاهین است.

مهاجری: شکست برابر سایپا ارزشش بیشتر از برد مقابل شاهین بود

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر بعد از پیروزی تیشم برابر شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری بیان کرد: همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی داشتیم. می‌دانستیم که اگر بخواهیم مثل بازی گذشته غفلت کنیم تنبیه می‌شویم. دو، سه موضوع واقعا خوشحالم می‌کند. اول اینکه توانستیم یک جوان یعنی امین رضایی را دوباره به فوتبال برگردانیم. بالاخره به او اعتماد شد و قدر این اعتماد را دانست و امروز روز خوبی را پشت سر گذاشت. امیدوارم که رضایی قدر این اعتماد را بداند و فضا را برای جوان‌های دیگر باز کند و این اعتماد به نفس را به ما بدهد که بیشتر به جوانان اطمینان کنیم.

او ادامه داد: موضوع دوم بحث تماشاگران است. ما در فوتبال هم برد داشتیم و هم باخت و تساوی، قهرمانی و نایب قهرمانی هم داشتیم. خدا را شکر سقوط نداشتیم. آن چیزی که از ته دل خوشحالم می‌کند همین لبخندی است که می‌توانیم روی لب‌های مردم بنشانیم. این خیلی ارزش دارد. در این شرایط و با این سختی من می‌دانم ورود به ورزشگاه خیلی سخت شده است. ما خیلی از تماشاگران‌مان با سختی به ورزشگاه می‌آیند که امیدوارم سازمان لیگ تمهیدات لازم را برای تیم‌هایی که تماشاگر دارند بیاندیشد. ما هفته پیش به سایپا باختیم ولی تماشاگران ما را 90 دقیقه تشویق کردند. امروز اگر مقابل شاهین بازیکنان ما بدون اشتباه بازی می‌کنند حاصل حمایت و تشویق و دلگرمی تماشاگران است. ما به سایپا باختیم ولی به نظر من بازی را بردیم. آن باخت ارزشش برای من مربی از این برد خیلی بیشتر بود چون در آیتم‌های دیگر برنده شدم. امیدوارم که بازیکنانم روز به روز با تلاش و انسجام و بستن چشم روی مشکلات قدر این شرایط را بدانند. ما مشکلات داریم ولی تا آخر فصل هم شکایت نمی‌کنم چون می‌دانم که کجا آمده‌ام. با چشم باز آمده‌ام. این نیست که با یک برد به عرش برسیم و با یک باخت همه چیزمان را از دست بدهیم. ما راه درازی را تا پایان لیگ داریم و نیازمند حمایت اصحاب رسانه، تماشاگران، مردم و مسئولین هستیم. تازه ابتدای راهیم و خدا را شکر آرام آرام قدم‌های محکمی برمی‌داریم. سعی کردیم که فوتبال را مطابق خواسته تماشاگران بازی کنیم. ضعف‌ها را بر طرف می‌کنیم و هنوز به دو بازیکن دیگر نیاز درایم تا تیم‌مان کامل‌تر بشود.

مهاجری اضافه کرد: در بازی با سایپا سه بازیکن را تعویض کردیم و جریان بازی را عوض کردند. امروز هم همین کار را کردیم. عباس‌زاده به زمین آمد و گل زد و این خیلی ارزش داشت. ما بحث کیفیت را در تیم داریم نه کمیت. محمد عباس‌زاده در 15 دقیقه برای تیمش اثربخش بود و این خیلی ارزش دارد. این درکی است که در حال جا افتاد در تیم است. اگر این روح همدلی را در بازیکنان جا بیندازیم و بدانند که اولویت اول نساجی است. من روز اول این شرایط را درک نکردم و این را به صراحت می‌گویم. وقتی نفس این تماشارگ را حس می‌کنم به خودم می‌گویم حق اشتباه ندارم و بازیکنان هم حق اشتباه ندارند چون ما می‌توانیم دل مردم را شاد کنیم و اگر امروز بازیکنان توانستند دل مردم را شاد کنند خیلی ارزشمند است. امیدوارم این روزها را در فوتبال قائمشهر بیشتر ببینیم.

سرمربی نساجی درباره بازی هفته قبل با سایپا هم اظهار کرد: من مربی یک ابزار هستم. روزی هم که باختیم همین حرف‌ها را زدم. مهم این بازیکنان هستند که درک داشته باشند و وظایف‌شان را انجام بدهند. ما در شرح وظیفه و احساس مسئولیت ضعف داریم و باید قوی بشویم. روزی که آمدم به بازیکنان گفتم که ذهنیت برنده را به تیم القا کنیم. راه ما سخت است و روزهای سخت‌تری هم داریم. اگر توانستیم امروز بازی را ببریم به خاطر حمایتی است که از جانب هواداران بعد از شکست برابر سایپا صورت گرفت.

او درباره هجومی بازی کردن تیمش هم توضیح داد:‌ من با ابزار دفاعی اگر حمله کنم حماقت است. من با توجه به ابزارم باید تصمیم بگیرم و امروز ما ابزار یک بازی هجومی را داریم و حمایت تماشاگر را هم داریم.

مهاجری در پایان درباره صحنه گل دوم نساجی که علی شجاعی با وجود فرصت گلزنی توپ را به عباس‌زاده پاس داد تا او دروازه شاهین را باز کند، گفت: این فقط یک مورد است و باید این را به کل تیم تعمیم بدهیم. یک روز امین رضایی نیاز به کمک دارد، یک روز من مربی نیاز به حمایت دارم و یک روز یک بازیکن دیگر. داریم این را در تیم جا می‌اندازیم که اولویت و سالار ما نساجی است. ما باید برای سربلندی نساجی بجنگیم. الان به بازیکنان در رختکن گفتم امروز نه من بردم و نه عباس‌زاده، امروز نساجی برد. چون نساجی برد یعنی همه ما بردیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان