ماهان شبکه ایرانیان

گزارش مهر از سفر رئیسی؛

جشن بزرگ شادی در شهر ارومیه/ وقتی «رییسی» آذری صحبت کرد

سفر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به ارومیه با استقبال پرشور مردم همراه بود و نکات جالب توجهی داشت.

جشن بزرگ شادی در شهر ارومیه/ وقتی «رییسی» آذری صحبت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی امشب در ادامه سفرهای استانی خود به شهر ارومیه سفر کرد.

- ساعت 11؛ ابراهیم رییسی با استقبال گرم تنی چند از مردم ارومیه، وارد فرودگاه این شهر شد. خودروهایی که بدنه و شیشه های خود را با عکس رییسی پوشانده بودند، در طول مسیر از فرودگاه تا مصلی بزرگ ارومیه، خودروی حامل کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را مشایعت کردند. برخی سرشان را از خودرو بیرون می آوردند و شادی کنان شعار «روحانی بای بای» را سر می دادند. همه چیز شبیه یک جشن بزرگ شادی بود.

- در اطراف مصلی بزرگ ارومیه، تعداد کثیری از مردم، منتظر رییسی ایستاده بودند و هرازچندگاهی صدای سوت و جیغ و هورا از خودرویی بیرون می آمد. عده ای هم از جمعیت به وجود آمده برای تبلیغ نامزد مدنظر خود در شورای شهر، استفاده می کردند.

- ساعت 11:30؛ رییسی با استقبال پر شور مردم ارومیه وارد مصلی شد. جمعیت غلغه مصلی و عدم تهویه مناسب، هوای داخل مصلی را ناخوشایند ساخته بود.

- رییسی در ابتدای اظهارات خود، از تاخیر پیش آمده پیرامون حضورش در مصلی از حضار عذرخواهی کرد. حاضران هم با گفتن «ایبی یخ، ایبی یخ» پاسخ رییسی را دادند.

- رییسی در اثنای صحبت های خود در واکنش به ابراز شادی و تشویق حضار، آذری زبان های ارومیه را با گفتن عبارت «چخ ممنون» و «یاشاسین آذربایجان»، به وجد آورد.

- در بخش هایی از این سخنرانی، مردم با نام بردن از حسن روحانی، شعارهایی را علیه وی مطرح می کردند؛ رییسی در مواجه با این اتفاق، به تبعیت از نوع خاص سیاست ورزی اش، صدایش را بالا می برد تا شعار مردم ادامه پیدا نکند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان