مهناز افشار تا اطلاع ثانوی خداحافظی کرد؟ +عکس

افشار پس از حاشیه‌سازی‌های فراوان در فضای مجازی، امشب با انتشار پستی در توییتر، تصمیم جدیدش را با کاربران و مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان: مهناز افشار، بازیگر سینما، یکی از سلبریتی‌های پرحاشیه کشورمان است که با اظهارنظرهای بی‌پایه و اساس خود در موضوعات مختلف و خارج از تخصص خود در فضای مجازی هر از چندگاهی خبرساز می‌شود.

او حتی در بعضی مواقع هنگامی که با موجی از مخالفت‌ها روبه‌رو می‌شد باز هم از ادامه دادن به صحبت‌های بی‌پایه و اساس خود دست بر نمی‌داشت. چند روز پیش، افشار پس از این که ویدئویی قدیمی از پگاه آهنگرانی در فضای مجازی باز نشر داده شد که در آن این بازیگر از سلبریتی‌ها به دلیل دخالت در هرکاری انتقاد می‌کرد، به این مسئله واکنش نشان داد. همین انتقاد سبب شد تا مادر آهنگرانی نسبت به افشار انتقاد کند و به دنبال این مکالمه مجازی حاشیه جدید دیگری توسط افشار کلید بخورد.

اما امروز مهناز افشار در توییتر خود رشته توییتی را به اشتراک گذاشت و در آن اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی خداحافظی می‌کند.

متن پست اول او به شرح زیر است:

«تصمیم گرفتم صدای هیچ دردی از جامعه و انسانی نباشم و فقط به خودم و زندگیم برسم! مثل خیلی‌ها تا اطلاع ثانوی خدانگهدار.»

افشار در ادامه نوشت:

«و منو ببخشید که باید اعتراف کنم که خسته شدم. دم رفقای خوبی که پیدا کردم گرم و همچنان دوستشون دارم و دم اونایی هم که هرچی خواستن گفتن و زدن هم، گرم:)

اینم بدونین گاهی باید خودت نباشی و شبیه بقیه بشی که شاید بیشتر قدر خودت رو بدونی.

ارادتمند مهناز»

مهناز افشار تا اطلاع ثانوی خداحافظی کرد؟

لازم به یادآوری است، افشار در حال حاضرخارج از کشور به سر می‌برد و اعلام کرده است که مهاجرت او به همراه دخترش موقت و با هدف گذراندن دوره تحصیلی است. با انتشار پست جدید افشار حالا باید منتظر بود و دید که آیا این هنرپیشه پر حاشیه سینما از این پس واقعا سکوت خواهد کرد؟ یا اینکه این پیام به معنی ورود پر حاشیه او به حواشی حوزه فعالیتش یعنی سینما است؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان