ماهان شبکه ایرانیان

انتقاد پلیس راهور از کارا نبودن گاردریل ها در تهران

سرگرد مصطفی زینی وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: حفاظ ها و گاردریل ها تجهیزات ترافیکی هستند که باید مانع پرت شدن وسیله نقلیه متحرک به کنار راه و برخورد آنها با موانع خطرناک شوند و آن وسیله نقلیه را با خسارتی کم به حالت سکون درآورند و یا مجدد به مسیر اصلی راه بازگردانند

سرگرد مصطفی زینی وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: حفاظ ها و گاردریل ها تجهیزات ترافیکی هستند که باید مانع پرت شدن وسیله نقلیه متحرک به کنار راه و برخورد آنها با موانع خطرناک شوند و آن وسیله نقلیه را با خسارتی کم به حالت سکون درآورند و یا مجدد به مسیر اصلی راه بازگردانند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: در برخی از موارد شاهد انتخاب نامناسب حفاظ، به کار بردن اتصالات غیراستاندارد، عدم مهار صحیح مقطع ابتدایی و انتهایی، تعمیر و نگه داری نامناسب، عدم آشکار سازی مقطع ابتدایی و یا در طول حفاظ، عدم وجود حفاظ در مقابل موانع صلب یا سخت داخل ناحیه عادی از مانع، ممکن است باعث خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری به شهروندان شود.
رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: مناطق 22 گانه شهرداری تهران بر اساس نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران و بر اساس سند 312-8-6 مسئولیت دارند نسبت به شناسایی و اصلاح نواقص تجهیزات ترافیکی با موضوع مشخصات فنی ساخت، نصب و نگهداری حفاظ ها و ضربه گیری های معابر شهری اقدام کنند.
سرگرد زینی وند مقدم در ادامه با درخواست از رانندگان برای توجه به جلو و رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئنه، تصریح کرد: ناحیه عاری از مانع به محلی از راه گفته می شود که برابر ضوابط مانعی نصب نشده باشد و در صورت لزوم و اختیار به نصب مانع مانند تیر برق و یا پایه پل، حتما باید این محل ایمن سازی شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان