مجری من‌وتو بابت چی ۱۸ میلیارد از سایپا گرفت؟

روزنامه شهروند: 30 شهریور 98، جلسه رسیدگی به اتهامات مدیران سایپا برگزار شد که در جریان آن پای متهم دیگری هم به میان آمد که البته نامی از او برده نشد. براساس گفته‌های حسینی، نماینده دادستان، «با تحقیقاتی که از حساب‌های وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی در شرکت شهاب پارس انجام شده است، بالغ بر 18‌میلیارد تومان به حساب خانمی واریز شده که گفته می‌شود مجری شبکه ضد انقلاب «من و تو» و مجری «مرجان تی‌وی» بوده که سال 94 از کشور خارج شده است.» تاکنون پاسخی به چرایی پرداخت این وجوه به او داده نشده است.
دیروز به دنبال برگزاری دادگاه، سردبیر خبرگزاری میزان، با انتشار تصویری از متهم در کنار فرح پهلوی در حساب توییتر خود، متهم مجهول پرونده سایپا را معرفی کرد.
فراهانی در توییتر خود نوشت: «شخصی که روبه‌روی بزرگترین غارتگر اموال ایران نشسته و مصاحبه می‌کند، نامش آیه دریس است؛ فردی که در پرونده شرکت خودروسازی سایپا 18‌میلیارد تومان از اموال مردم ایران را به جیب زده و حالا در شبکه من و تو با پول مردم ایران تهیه‌کننده و مجری است.»
عکس‌های او در مصاحبه با همسر شاه مخلوع و شرکت در رژه همجنس‌بازان در لندن از عمده موضوعاتی است که توجه شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است. پس از افشای نقش او در پرونده فساد سایپا، کاربران فضای مجازی با حضور در صفحه اینستاگرام او با کامنت‌هایی خواستار پاسخگویی این مجری شبکه من و تو شدند که در ادامه بخش‌هایی از نظرات کاربران را می‌خوانید:
هجده میلیاردو بابت چی گرفتی؟ چی فروختی که اینقد مایه داشته برات مزدور؟
18‌میلیارد دزدیدی، خدا لعنتت کنه، دوستات زندان هستن، تو هم بیا دل ما خنک بشه!
شمایی که دزد جیب مردمی، اون هم میلیارد‌ها بهتره حرف از دفاع از مردم نزنی!
18‌میلیارد دزدیدی بعد میری با شاه‌دزد مصاحبه می‌کنی؟!
18‌میلیارد دزدی رو پس بده بعد برای مردم ایران دلسوزی کن!‌ای کاش امثال شما اسم مبارک ایران از دهن کثیفتون حذف شه!
بر اساس کیفرخواست قرائت‌شده، پرونده فساد در سایپا 26 متهم دارد که اتهامات آنان «ثبت سفارش‌های صوری و غیر واقعی و انجام معاملات ارزی در سطح کلان»، «اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی از طریق تحصیل 167‌هزار و 834 دستگاه خودرو با انحصار و بهره‌مندی از رانت»، «اخلال در نظام اقتصادی از طریق فعالیت شرکت هرمی به مبلغ 263‌میلیارد ریال» و «پولشویی به میزان سه‌هزار و دویست‌میلیارد تومان با 260 حساب بانکی» است. این‌که مجری یک شبکه ضد انقلاب در این پرونده حضور دارد و مبالغ کلانی دریافت کرده است، موضوع عجیبی است که در آینده جزییات آن افشا خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان