رونمایی از آمبولانس‌های لاکچری بهشت زهرا

 

باشگاه خبرنگاران: سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در حاشیه آیین نواختن زنگ مهر و افتتاح پروژه‌های این سازمان با اشاره به افتتاح 10 پروژه در جمع خبرنگاران گفت: اولین پروژه‌ای که مورد بهره‌برداری قرار گرفت ورزشگاه چند منظوره ویژه پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و مردم جنوب تهران به ویژه باقرشهر بود و در کنار آن نیز اولین تلفن 4 شماره‌ای سازمان بهشت زهرا (س) با شماره 1530 را افتتاح کردیم که موجب رفاه مردم و خانواده‌های داغدار می‌شود.

او با اشاره به اینکه زمان حمل متوفی به زیر 45 دقیقه کاهش می‌یابد، افزود: پس از افتتاح تلفن 4 شماره‌ای، دو سوله مدیریت بحران را برای مواقع خاص افتتاح کردیم و مورد بهره‌برداری قرار دادیم.

رونمایی از آمبولانس‌های لاکچری بهشت زهرا (س) +عکس

خال با اشاره به بهره‌برداری از 3 پروژه بزرگ هوشمندسازی در سازمان بهشت زهرا (س) گفت: یکی از پروژه‌های هوشمندسازی موضوع نظارت تصویری مساحت 548 هکتاری سازمان بهشت زهرا (س) است که تا پایان امسال با تعداد 350 دوربین انجام می‌شود و در کنار آن نیز تردد شمار سازمان بهشت زهرا (س) در مقابل 17 درب آن جای‌گذاری و نصب شد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) افزود: مرکز دیگری که مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت، مرکز توسعه کنترل ترافیک ناجا در سازمان بهشت زهرا (س) بود که کار رصد و مانیتورینگ فضای داخلی بهشت زهرا (س) و حرم امام خمینی (ره) در آنجا انجام می‌شود.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم از 3 دستگاه آمبولانس بنز ویژه حمل متوفی نیز رونمایی شد که مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در توضیح کارکرد این 3 دستگاه خودرو لوکس گفت: کل ناوگان آمبولانس داخلی سازمان بهشت زهرا (س) نوسازی شد و در کنار آن نیز 3 دستگاه آمبولانس VIP با هدف تکریم نام آوران، علما، فرهیختگان، هنرمندان و ... اضافه شد.

خال تأکید کرد: ما در بهشت زهرا (س) فاصله طبقاتی نداریم و ارائه خدمات به تمام شهروندان یکسان است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در پاسخ به این سئوال که آیا شهروندان با سطح زندگی متوسط در صورت پرداخت هزینه آمبولانس‌های VIP می‌توانند برای انتقال متوفی خود از آن استفاده کنند، گفت: امکان استفاده شهروندان از آمبولانس‌های VIP وجود ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان