قیمت ایمپلنت دندان سال ۹۸

قیمت ایمپلنت دندان؟ انواع ایمپلنت چیست؟ کاشت دندان به چه صورتی انجام می شود؟ قیمت کاشت دندان چگونه است؟ این‌ها سوالاتی است که هرروزه فکر مراجعین را به خود مشغول کرده است. تنوع درمان های دندانپزشکی و تنوع آنها باعث سردرگمی بیماران شده است.

برترین‌ها: قیمت ایمپلنت دندان؟ انواع ایمپلنت چیست؟ کاشت دندان به چه صورتی انجام می شود؟ قیمت کاشت دندان چگونه است؟ این‌ها سوالاتی است که هرروزه فکر مراجعین را به خود مشغول کرده است. تنوع درمان های دندانپزشکی و تنوع آنها باعث سردرگمی بیماران شده است. مشکل دیگری که مراجعین با آن دست و پنجه نرم می کنند قیمت های متفاوت و تبلیغات گستره برروی کاشت دندان است.

دندان، یکی از اعضای گرانبها و ارزشمندِ بدن انسان است و طبیعتاً همانند هر چیز گرانبهای دیگری، نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارد. ظرافت و حساسیت دندان در مقابل عوامل بیرونی و البته نقش مهم آن در ظاهر و زندگی روزمره افراد اهمیت توجه به این عضو را بیش از سایر اعضای بدن کرده است.

مزیت های ایمپلنت دندان

با پیشرفت دانش پزشکی، روش‌هایی متفاوت برای درمان و ترمیم دندان پیش روی پزشک و بیمار قرار گرفته است. یکی از روش‌های موفق و شناخته‌شده که می‌توان با استفاده از آن دندان‌های ازدست‌رفته را به شرایط عادی برگرداند، ایمپلنت دندان است.

در این روش درمان، ایمپلنت جایگزین دائمی دندان می شود. انتخاب نوع و جنس ایمپلنت دندان و برآورد قیمت ایمپلنت به وضعیت استخوان فک بیمار و نوع پروتز بستگی دارد. ایمپلنت دندان در بهترین شرایط مانند دندان طبیعی به مراقبت نیاز دارد.

قیمت ایمپلنت دندان

دندانپزشک بعد از انتخاب نوع ایمپلنت دندان و برآورد قیمت کاشت دندان با توجه به شرایط بیمار پین فلزی را در استخوان قرار می دهد. هزینه خدمات دندانپزشکی و قیمت ایمپلنت دندان همیشه نسبت به سایر خدمات پزشکی بیشتر بوده است. علت آن مسئولیت کاری بالایی است که بر دوش دندانپزشک است، همچنین مواد و متریال گران قیمت این درمان که باید دارای کیفیت مناسب باشد تا درمان نتیجه مطلوب را به دنبال داشته باشد. استفاده از ایمپلنت ارزان قیمت گاها می تواند خسارات جبران ناپذیری به بیمار وارد آورد.

قیمت ایمپلنت دندان سال 98

جهت مشاوره رایگان با دکتر حسینیان، متخصص جراحی فک و صورت و ایمپلنتولوژیست می‌توانید از طریق کلیک روی تماس مستقیم یا تکمیل فرم زیر اقدام نمایید.

ایمپلنت دندان یا کاشت دندان چیست؟

ایمپلنت پین‌هایی هستند (فیکسچر نامیده می‌شوند) که از تیتانیوم خالص سازگار با بافت‌های بدن ساخته شده که درون استخوان فک به طریق جراحی کاشته می‌شود و پروتز دندان (ثابت و متحرک)‌، قابل اتصال به این ایمپلنت ها هستند.

انواع ایمپلنت

امروز شاید بتوان گفت حدود صد نوع ایمپلنت در بازارهای جهانی وجود دارد ولی معیار خوبی ایمپلنت، بر اساس پاسخ بافت‌های پذیرنده ایمپلنت نسبت به آن می‌باشد که موفقیت کاشت دندان را تعیین می کند. ایمپلنت‌های معتبر دارای اسخوان سازی مناسب در اطرافشان هستند، تحلیل استخوان اطراف آن‌ها کمتر است یا در حد صفر می‌باشد. به این ترتیب درصد شکست آنها بسیار کم است.

قیمت ایمپلنت دندان سال 98

چه ایمپلنتی را انتخاب کنیم؟ تولید کدام کشور بهتر است؟

در بازار بین‌المللی محصولاتی با کیفیت بسیار بالا وجود دارد، ولی مشکلی که به صورت عملی در مورد این نوع از ایمپلنت وجود دارد هزینه آن‌هاست. به دلیل قیمت بالا و در نتیجه استفاده کمتر از آن‌ها، این محصولات به صورت بسیار محدود وارد ایران می‌شوند و تمام سایزها و قطعات لازم همیشه موجود نیستند و گاه مدت زیادی فقط صرف انتظار برای قطعه مورد نظر می‌شود. بنابراین واضح است که انتخاب ایمپلنت به عوامل زیادی از جمله رایج بودن استفاده از آن مدل و هزینه تمام شده برای مریض بستگی دارد. قطعا قیمت و کشور تولید کننده نباید تنها ملاک‌های انتخاب توسط بیماران عزیز باشد.

مزیت های ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت و هزینه کاشت دندان چقدر است و به چه فاکتور هایی بستگی دارد؟

قیمت هر واحد ایمپلنت در سال 98 از مرحله جراحی تا پروتز یعنی از مرحله کاشت تا تحویل روکش حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان (کره ای) الی سه میلیون هشتصد هزار تومان (سوییسی) می‌باشد؛ و جراحی ایمپلنت‌ها توسط متخصص جراحی فک و صورت و پروتز توسط متخصص پروتز انجام می‌شود. در صورتیکه نیاز به جراحی‌های بازسازی مانند سینوس لیفت باشد هزینه جداگانه دارد.

قیمت کاشت دندان به بنابر هزینه‌های زیر محاسبه می‌شود:

  • نوع ایمپلنت
  • هزینه پزشک معالج و هزینه لابراتوار
  • در صورتیکه نیاز به جراحی‌های بازسازی باشد به هزینه این جراحی‌ها به قیمت کاشت دندان اضافه خواهد کرد.
  • هزینه لابراتوار پروتز
  • هزینه قطعات مصرفی

با توجه به نکات بالا می‌توانید آمار درستی از قیمت ایمپلنت دندان در سال 98 داشته باشید تا بتوانید برای درمان دندان خود تصمیم درستی بگیرید.

جهت مشاوره رایگان با دکتر حسینیان، متخصص جراحی فک و صورت و ایمپلنتولوژیست می‌توانید از طریق کلیک روی تماس مستقیم یا تکمیل فرم زیر اقدام نمایید.

جراحی بینی استخوانی
جهت مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید.
جراحی بینی استخوانی
جهت کسب اطلاعات به وب سایت مراجعه نمایید.
جراحی بینی استخوانی
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان