در خصوص اجرای کاداستر

سازمان ثبت اسناد و شهرداری تهران تفاهم نامه امضا کردند

تفاهم نامه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شهرداری تهران در خصوص اجرای کاداستر املاک و مستغلات شهرداری تهران امضا شد.

سازمان ثبت اسناد و شهرداری تهران  تفاهم نامه امضا کردند

به گزارش ایسنا، ظهر امروز چهارشنبه 3 شهریور، تفاهم‌نامه مشترکی میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شهرداری تهران در خصوص اجرای کاداستر املاک و مستغلات شهرداری تهران بین خدائیان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشورو پیروز حناچی شهردار تهران به امضا رسید.


بر اساس این گزارش،  یکی از وظایف قانونی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اشراف کامل برحدود واقعی املاک ، مستحدثات و اراضی درکشور است تا بتواند پایه و اساس تثبیت و استقرار مالکیت مشروع صاحبان املاک را فراهم و  میزان اراضی دایر، بایر و موات شهری و موقوفات را تعیین نماید و برای حصول به آن، به نظامی نیازمند است که اطلاعات هندسی جامع از محدوده کلیه املاک کشور(نقشه املاک) را همراه با شماره هر ملک ،‌ مشخصات مالک و حدود حقوق مالک در ملک را بطور کامل بنحوی در اختیار داشته باشد که امکان بازنگری پیوسته مجموعه  اطلاعات میسر باشد تا بتواند وظایف خود را با دقت و سرعت و صحت کامل انجام دهد. این سیستم را با توجه به تعاریف موجود کاداستر می‌نامند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان