افزایش کشته‌های حادثه خروج قطار زاهدان - تهران

خبرگزاری تسنیم: عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: در پی خروج قطار مسافربری زاهدان- تهران از ریل که در محدوده شهرستان زاهدان و به دلیل گرفتگی ریل با ماسه بادی رخ داد 38 نفر زخمی و کشته شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آمار کشته شدگان 3 نفر بوده، افزود: در پی این حادثه قطار از ریل خارج شده و یکی از واگون‌های آن واژگون شده است.

وی با تاکید بر اعزام تیم‌های امدادی جهت امدادرسانی به مسافران آسیب دیده، گفت: تاکنون 11 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است و مجروحان به سرعت تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

افزایش کشته‌های حادثه خروج قطار «زاهدان - تهران» به 5 نفر
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر خارج شدن قطار «زاهدان - تهران» از ریل در منطقه «شورو»، 5 نفر کشته و 35 نفر زخمی شدند.

عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: ساعت 16 و 20 دقیقه امروز بر اثر خارج شدن قطار «زاهدان - تهران» از ریل متاسفانه 5 نفر کشته و 35 نفر زخمی شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه 40 نفر از مسافران قطار مجروح شدند، افزود: نیروهای امدادی بلافاصله پس از وقوع این حادثه به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مجروحان این حادثه در حال مداوا و انتقال به مراکز درمانی زاهدان هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر