سردار سلیمانی:

رئیس جمهور ولایت پذیر می تواند جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهد

مسئول سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه مردم در انتخاب فرد اصلح بسیار تأثیر گذار هستند، گفت: رئیس جمهوری با روحیه انقلابی و ولایت پذیری می تواند این جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهد.

رئیس جمهور ولایت پذیر می تواند جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه مردم در انتخاب فرد اصلح بسیار تأثیر گذار هستند، گفت: رئیس جمهوری با روحیه انقلابی و ولایت پذیری می تواند این جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهد.

مسئول سازمان اردویی بسیج افزود:با توجه به آیات قرآنی، مردم باید امانت الهی را به دست اهلش بسپارند و برای رسیدن به این امر باید برنامه های کاندیداها را به دقت بررسی و فرد اصلح را انتخاب کنند.

 وی گفت: فردی که می خواهد رئیس جمهوری آینده شود باید کارخانه‌های داخلی را احیا و در مباحث اقتصاد مقاومتی طبق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کند.

 سلیمانی ادامه داد: یکی ازویژگی های رئیس جمهوری این است که تعاملات خوبی با سایر کشورها داشته باشد، اما باید توجه کند که در تعاملات خود، آرمان های انقلابی را مدنظر قراردهد تا ارزش های ایران اسلامی زیر سوال نرود و یقینا تعاملات ما با سایر کشورها باید براساس رهنمودهای رهبری و همچنین ادامه رو آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا باشد.

مسئول سازمان اردویی بسیج در پایان با بیان اینکه رئیس جمهوری با روحیه انقلابی و ولایت پذیری می تواند این جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهد، خاطرنشان کرد: مردم در انتخاب فرد اصلح بسیار تأثیرگذار هستند و باید بررسی جدی در این مورد داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر