پل عملیاتی بعث بازسازی و نصب می‌شود

مسئول یادمان شهدای والفجر۸ اروندکنار آبادان گفت: برای بازسازی ۵۰ متر از پل بعثت نیاز به ۱۵۰ لوله دیگر از لوله‌های پل قدیمی بعث است. نحوی بازسازی پل به همان شیوه ساخت پل بعثت در زمان جنگ است.

پل عملیاتی بعث بازسازی و نصب می‌شود

به گزارش ایسنا، مرتضی شیروی با اشاره به اینکه60درصد از اعضای کاروان‌های راهیان نور را دختران و 40 درصد را دانش آموزان پسران تشکیل می‌دهند توضیح داد: تاکنون اعضای دانش آموزی کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور در قالب دو نوبت پسران و یک نوبت دختران از این منطقه بازدید کردند.


وی گفت:حرکت راهیان نور دانش آموزی پسر تا آخر بهمن ادامه دارد و اول اسفندماه علاوه بر آغاز نوبت دوم راهیان نور دختران کاروان‌های راهیان نور دانشجویی نیز در منطقه عملیاتی والفجر8 حضور خواهند یافت. علاوه بر راویان همراه کاروان‌های راهیان نور 6راوی مرد و یک راوی زن در منطقه مستقر و رشادت‌های رزمندگان اسلام را بازگو خواهند کرد.

مسئول یادمان شهدای والفجر8 اروندکنار آبادان به انتقال بیش از 120 لوله مربوط به پل عملیاتی بعث اشاره کرد و افزود: پل عملیاتی بعث توسط جهادگران خراسان بازسازی و در منطقه نصب خواهد شد. برای بازسازی 50 متر از پل بعثت نیاز به 150 لوله دیگر از لوله‌های پل قدیمی بعث است. نحوی بازسازی پل به همان شیوه ساخت پل بعثت در زمان جنگ است و می‌توان از آن به عنوان یک اسلکه چند منظوره نیز بهره گرفت.

شیروی در بخش دیگر سخنان خود  یادآور شد: سفر دریایی راهیان نور در اروندرود و بازدید میدانی از محور عملیاتی فاو عراق از 16 اسفند با استقرار کشتی لندیک گرافت سپاه آغاز خواهد شد. در اولین اقدام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی و دانش آموز و پس از آن میهمان نوروزی می توانند در سفر بازدیدی از اروندرود حضور داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر