توقیف نمایش نامتعارف با بازی ترلان پروانه و میترا حجار +عکس

اجرای نمایش «امشب اینجا» به کارگردانی مژگان خالقی که در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه بود، از سوی شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی متوقف شد.

ایلنا: نمایش «امشب اینجا» به نویسندگی و کارگردانی مژگان خالقی که اجرای خود را از هفته پایانی شهریور در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بود، امروز پنجشنبه 4 مهر توقیف شد.به گفته کارگردان «امشب اینجا»، این توقیف از سوی شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی انجام و سایت فروش بلیت این نمایش نیز بسته شده است.

میترا حجار، ترلان پروانه، مژگان خالقی و جواد مولانیا بازیگران این نمایش هستند که روایتگر اتفاقات رخ داده در یک خانواده است. شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر اداره هنرهای نمایشی نمایش «امشب اینجا» را به دلیل رعایت نکردن اصول اخلاقی توقیف کرد.

سایت اینترنتی خرید بلیت این نمایش از دسترس خارج شده است.پیش از این روزنامه کیهان در متنی از این نمایش انتقاد کرده بود: یکی از این نمایش ها که این شب ها در تالار ایرانشهر درحال اجراست، روایتگر زنی است که خودکشی کرده است و در ادامه ماجراهایی که سبب این اتفاق شده، روی صحنه بازگو می شود؛ داستانی مملو از خیانت و روابط نامشروع و نامتعارف!

البته طراحی روایت هایی درباره عشق های چند ضلعی، در تئاتر ایران متداول شده است. اما این بار با نمایشی طرف هستیم که تقریبا همه شخصیت های آن به یکدیگر خیانت می کنند و ارتباط غیراخلاقی افراد متأهل در آن عادی است! 

 

نمایشی که محتوای آن حتی از سریال های مبتذل ماهواره ای نیز قبیح تر به نظر می رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان