جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا! +تصاویر

اخیرا تصاویری جنجالی از کفش‌های گران‌قیمت کشیش‌های آمریکایی در رسانه‌ها منتشر شده است.

تابناک باتو: مطالعه جدید نشان می‌دهد که حدود 37 درصد از آمریکایی‌ها، دست کم هفته‌ای یک بار به کلیسا می‌روند، اما آیا این میزان بعد از آنکه بیشتر آمریکایی‌ها بدانند که واعظان کلیسا کفش‌هایی به ارزش هزاران دلار می‌پوشند، کاهش خواهد یافت؟

یک جوان 29 ساله به نام «تیلور» وظیفه پیدا کردن جواب این سؤال را بر عهده گرفته است. وی صفحه اینستاگرام خود را با نام PreachersSneakers ایجاد و شروع به ارسال عکس از کشیشان مشهور کلیسا‌ها کرد که کفش‌های گران قیمت می‌پوشند. فالوئر‌های این پیج در چند هفته به شصت و شش هزار رسید و در حال حاضر نزدیک به دویست هزار فالوئر دارد.
رون کارپِنتر، کفش Jordan 1 Retro High به قیمت 1،099 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!

«تیلور» به مجله «فشنیستا» می‌گوید: من در چند سال گذشته کفش ورزشی، خرید و فروش کردم. من یک مسیحی انجیلی هستم که ریشه در این فرهنگ دارم. یک روز در جستجوی آهنگ مورد علاقه ام از گروه Elevation Worship (یک گروه موسیقی در خدمت کلیسا) بودم و متوجه شدم که خواننده اصلی این گروه کفش Yeezy 750 s پوشیده، یک کفش خیلی کمیاب که 800 دلار قیمت دارد. از طرف دیگر از حقوقی که کلیسا می‌دهد اطلاع دارم، به خصوص که همسر من در یکی از کلیسا‌ها کار می‌کند، این اتفاق غیر منطقی است، چه طور این مرد می‌تواند چنین کفشی را بخرد؟!
جان گِری، کفش Air Yeezy به قیمت 3،721 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!

تیلور می‌افزاید: بعد از آن به کشیش «استیون فورتیک» در کلیسای «اِلِویشن» نگاه کردم و دیدم که او کفش Jordan 1 s نارنجی و مشکی پوشیده که یکی از کفش‌های محبوب من است. به سایت StockX مراجعه کردم تا ببینم قیمت آن چقدر است، وقتی دانستم که قیمت کنونی آن 900 دلار است، شگفت زده شدم.

این گونه بود که تعمق و جستجو در بیشتر کلیسا‌های بزرگ را انجام دادم و دریافتم افرادی که چنین لباس‌های لاکچری می‌پوشند، در کلیسا‌ها بسیارند. یک فیلم تهیه کردم و آن را در اینستاگرام منتشر نمودم که این فیلم با واکنش مثبت فالوئرهایم مواجه شد، شاید به خاطر بار طنزی بود که با خود حمل می‌کرد!
کارل لِنتز، کفش Air Fear of God 1 به قیمت 792 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!

تیلور از سوی صد‌ها کشیش و واعظ حمایت شد، محتوای پیام‌های ارسالی به تیلور این بود: سپاس، به آنچه انجام می‌دهید ادامه دهید، کارتان جنجال برانگیز بوده و سؤالاتی را در مورد نحوه مدیریت و نظارت بر کلیسا شکل داده است. تیلور افزود: افرادی نیز از این جنجال استفاده کردند؛ برای مثال، من مورد حمایت جامعه سکولار، بدبین‌ها و ملحدان قرار گرفتم که پیامی را برای من ارسال کردند که حاوی موارد زیر است: دوست من، شوک آور است، غیرقابل تصور است! این کشیش‌ها چقدر پول در می‌آورند؟!
ریچ ویلکرسون، کفش Adidas Yeezy 700 به قیمت 357 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!

تیلور ادامه داد: شخصی من را منافق خواند و گفت: من باعث ایجاد شکاف داخل کلیسا شده ام، نظر وی را می‌توان به شکل منفی و خصمانه تعبیر کرد و می‌توان آن را اینطور خواند: این شخص نادان در مورد کشیش‌ها ورّاجی می‌کند، زیرا آن‌ها فقط لباس‌های خوبی دارند!
چاد ویچ، کفش Air Vapormax به ارزش 655 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!

وقتی تیلور این پروژه را شروع کرد باورش نمی‌شد که تا این اندازه بازخورد مثبت از قشر‌های مختلف جامعه دریافت کند، او در این باره می‌گوید: تنها کاری که من انجام دادم این بود که عکس‌ها را پیدا کردم و قیمت بازار این چیز‌هایی که پوشیده اند را سرچ کردم، سپس به فالوئرهایم فرصت دادم تا احساسشان را در این باره بگویند.
ناتالی تود، کفش به ارزش 820 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!

اما بزرگترین پرسش این خواهد بود که آیا مردم فکر نمی‌کنند پوشیدن لباس‌های گرانقیمت و انتشار عکس‌های آن زیبنده رهبران کلیسا نیست؟ من به عنوان کسی که به کلیسای محلی خود کمک می‌کند، مطمئناً وقتی می‌بینم که کشیش یکی از کفش‌های جدید Yeezy را می‌پوشد، عصبانی می‌شوم و یا حداقل حق دارم شک کنم.
جان گِری، کفش Air Yeezy 2 به ارزش 5،611 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!

پاسخ این پرسش این است: خُب، این جوانان کشیش در واقع کتاب هایشان را می‌فروشند یا در مباحثات شرکت می‌کنند. من به آن‌ها و روش هایشان برای جمع آوری پول سوء ظن ندارم. اما فکر می‌کنم وقتی شما نماینده یکی از کلیسا‌هایی باشید که مردم با اموالشان در آن مشارکت می‌کنند و برای هدایت و راهبری معنوی خود به آن‌ها اعتماد می‌نمایند، باید به سطح تعریف شده و مشخصی از لباس‌ها پایبند باشید، این بار بسیار سنگینی است. من فکر می‌کنم حداقل باید قیمت چیز‌هایی که می‌پوشید را بدانید.
جولیا ویچ، کفش برند GUCCI به قیمت 650 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!

مشکل دیگر این است که دانستن اینکه این کفش‌های ورزشی هدیه هستند یا نه، دشوار است. همه آن چیزی که می‌دانیم این است که شما یک جفت کفش به ارزش 2000 دلار پوشیده اید. نمی‌توانم دلیل قطعی پیدا کنم درباره اینکه چطور به رضایت صددرصدی رسیده اید تا کفشی را بپوشید که همه افراد جامعه از پس پرداخت هزینه آن برنمی‌آیند، تنها چیزی که ما می‌بینیم مردی است که شلوار 800 دلاری پوشیده، من نمی‌توانم بنشینم و کسی را قضاوت کنم و به آن‌ها بگویم که هرگز نباید این کفش‌ها را بپوشند. این افراد مانند «کارل لنتز»، «چاد ویچ» و «جودا اسمیت» ممکن است راهنمایی‌های خردمندانه‌ای را به انسان ارائه دهند، اما من شخصاً لاکچری پوشی آن‌ها را نمی‌فهمم، شاید توضیحی منطقی برای این پدیده وجود داشته باشد که دوست دارم بشنوم.
اروین مکمانوس، کفش به قیمت 999 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!

فکر می‌کنم اگر آن‌ها بخواهند پوشیدن این کفش‌ها را توجیه کنند خواهند گفت: دلیل خریداری این یک جفت کفش سفید سبک شیکاگو 1 s، علاقه شدید و تحسین شیوه ساخت این کفش است!

اگر می‌توانید قبول کنید که هزینه 2500 دلار برای یک جفت کفش ممکن است چیز خوبی برای پادشاهی خداوند باشد، پس نمی‌توانم درباره کاری که می‌کنید بحث کنم. مطمئناً نمی‌خواهم بگویم شما باید کارخانه‌هایی را که از کارگران بهره برداری می‌کنند تأمین کنید، اما فکر می‌کنم بین این قضیه و پوشیدن این کفش‌ها باید تعادل برقرار شود.

تیلور در پاسخ به این که آیا بعد از این کلیسایی را که خواهد رفت براساس لباس کشیش انتخاب می‌کند یا نه گفت: از نظر من این یک روش به شدت سطحی برای انتخاب کلیساست.
مارک بروک: کفشی با قیمت 372 دلار


جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!

پلنت بوم، کفش 480 دلاری

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!
چاد ویچ، کفش Jordan 1 Retro High به ارزش 2،516 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!
استیون فورتیک، کفش به ارزش 965 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!
ریچ ویلکرسون، کفش به قیمت 995 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!
چاد ویچ، کفش 1،045 دلاری

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!
جودا اسمیت، کفش چرمی گوچی به قیمت 730 دلار

جنجال کشیش‌های لاکچری‌پوش در آمریکا!

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان