استفاده عروس ملکه از گردنبند چشم زخم خبرساز شد!

استفاده مگان مارکل، از یک گردنبند باستانی در سفر اخیرش به آفریقای جنوبی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

باشگاه خبرنگاران: استفاده عروس ملکه انگلیس از یک گردنبند چشم زخم انتقاد بسیاری را برانگیخت. مگان مارکل در سفر اخیری که به کشور آفریقای جنوبی داشت برای در امان ماندن از نگاه حاسدان از گردنبند دارای نشان چشم زخم استفاده کرد. او این گردنبند را به قیمت 450 پوند خریداری کرده بود. مگان که ظاهرا بی سروصدا دست به این کار زده، مورد انتقاد قرار گرفته است. مگان مارکل طی سخنرانی که در کیپ تاون داشت این زنجیر طلای 18 عیار را به گردن انداخته بود.

استفاده عروس ملکه از گردنبند چشم زخم خبرساز شد!  +عکس

سازنده این گردنبند طراح ترکیه‌ای جواهرات Alemdara است. در وب‌سایت این شرکت در توضیح این گردنبند آمده که در قدیم در امپراتوری عثمانی افراد برای در امان ماندن از چشم و نظر حاسدان از این گردنبند مخصوص استفاده می‌کردند. بنا به ادعای این وب‌سایت، این سمبل به فرد در دفع افکار و انرژی منفی کمک می‌کند. Alemdara، که صاحب آن یک روزنامه نگار سابق به نام " ماریلا تندی " است محصولات زینتی‌ای را که در دوران گذشته در ترکیه مورد استفاده قرار می‌گرفته در شهر استانبول تولید و به فروش می‌رساند.

سخنگوی این فروشگاه با تایید این خبر گفت: " خوشحالیم که عروس خاندان سلطنتی انگلیس از یکی از گردنبند‌های شرکت ما استفاده می‌کند. "

استفاده عروس ملکه از گردنبند چشم زخم خبرساز شد!  +عکس

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان