گزارش میزان از اجرای خواننده "همچون سرو"؛

حامی از عاشقانه‌هایش می‌خواند/ طنین موسیقی پاپ در تالار وحدت می‌پیچد

حامی در اجرای پیش روی خود با منتخبی از آثار پرطرفدار عاشقانه‌اش در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، حامی خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ در جدیدترین فعالیت‌های موسیقایی خود در شب‌های 24 و 25 اردیبهشت روی صحنه می‌رود.

حامی چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان از انتشار آلبوم جدیدش در اردیبهشت ماه خبر داده بود با این وجود درحالی که به روزهای پایانی دومین ماه فصل بهار نزدیک می‌شویم، هنوز خبری از انتشار آلبوم این خواننده پاپ نیست.

حامی

خواننده آلبوم " یک لحظه عاشق شو" همچنین از تدارک آلبومی برای ماه‌های پایانی سال 1396 سخن گفته بود.

به گفته حامی قرار است در این آلبوم موسیقی، مجموعه‌ای از آثار خاطره انگیز و پرطرفدار برای مخاطبان تدارک دیده شود. این خواننده در طی سال‌های فعالیت خود با آهنگسازان بزرگی از جمله زنده یاد بابک بیات و ناصر چشم آذر همکاری داشته است.

حامی

یکی از رویداد‌های قابل توجه در کنسرت‌های حامی دعوت او از اساتید موسیقی برای حضور روی صحنه و هنگام اجرای آثار خاطره انگیز است که این اتفاق تاکنون با حضور آهنگسازان مطرح و بنامی همچون چشم آذر رخ داده است.

جدیدترین آلبوم منتشرشده از حامی، " یک لحظه عاشق شو" نام دارد که در سال 1392 منتشر شد.

این آلبوم از 11 قطعه به نام‌های "یک لحظه عاشق شو"، " گلایه‌ای نمی‌کنم"، " تقویم"، " دست خودم نیست"، " خواب سیاه"، " با من حرف بزن"، " تماشایی"، " همچون سرو"، " دیوانگی"، " پرواز ممنوع" و " طلایه دار" تشکیل شده است.

حامی

در زمینه آهنگسازی قطعه‌های آلبوم " یک لحظه عاشق شو" علاوه بر حامی، رضا تاجبخش، علیرضا قرائی‌منش، علی موثقی، علی بیرنگ و ستار اورکی فعالیت داشته‌اند.

حامی 24 و 25 اردیبهشت در دو نوبت و در ساعت 30: 21 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان