من برات یار میشم یاره وفادار میشم

اهای کافئین های زیبا رو   من کام بک کردم با یه پست دیگه و اومدم تا همتون رو با مطالبم زخمی کنم

من برات یار میشم یاره وفادار میشم

اهای کافئین های زیبا رو   من کام بک کردم با یه پست دیگه و اومدم تا همتون رو با مطالبم زخمی کنم

چه خبرا؟ خوب و خوش و سالم و سلامت هستید ؟

منم که مثل همیشه  در حال خوردن خوراکی هستم و طبق معمول رژیم بی رژیم .

همچنین دارم سریال خارجکی دانلود میکنم که امیدوارم وقت کنم و بتونم ببینمش .

اجازه بدید بهتون بگم که چه سریالی دارم دانلود میکنم .

از خدا که پنهون نیست از شما گایز ها چه پنهون که من اصلا اهل سریال دانلود کردن نیستم و ترجیح میدم بیشتر فیلم سینمایی ببینم .

عاما از اونجایی که ماه قبل درست در همین روز ها من 45 گیگ اینترنت یک ماهه خریدم  و حس کردم که خیلی زود تموم میشه ، اما اشتباه کردم و هنوز وسط ماهیم اما من 38 گیگ اینترنت دست نخورده دارم که باور نکردینه ، حداقل برای من که قبلا  10 گیگ اینترنت رو  در عرض 4 روز تموم میکردم .

خلاصه چاره ای ندام جز اینکه هر چی میتونم فیلم وسریال دانلود کنم تا حداقل بعدا دلم نسوزه .

چند روزه تو ایسنتا میبینم مردم در حال تیکه پاره کردن خودشون با سریال Peaky blinders هستن ، منم با خودم فک کردم شاید بد نباشه که دانلودش کنم اگه خداوند عز وجل بهم وقت بده حتما میبینمش .

گایز اگه بخوام بهتون راستش رو بگم ، من فقط فیلم و سریال های خارجکی رو میبینم تا حسرت بخورم .

یعنی یادمه یه دوره ای با سیل بزرگی از فیلم های فوق عاشقانه خودم رو مورد آزار و اذیت و تجاوز روحی قرار میدادم ، به طوری که الان از اینجور فیلم ها متنفرم و تحمل کردن دو نفر که به هم عشق میورزند  در حالی که من برای سال های سال سینگل موندم و حتی نمیتونم به همراه یه خیر ندیده به کافی شاپ برم .

من این فیلم و سریال ها رو فقط برای اینکه یاد بگیرم باید با اون خیر ندیده چجوری رفتار کنم  میدیدم که منت خداوند تبارک و تعالی که یه کاری کرد از اون فاز ها بیام بیرون ، هرچند اینکه کسی هم دور و برم نبود که رفتار هایی رو که یاد گرفتم اجرا کنم هم در بیرون اومدن من از این فاز بی تاثیر نبود .

حالا دکتر  فاطمه ، میخواد امروز یه سری از اون رفتار هایی رو که باید برای یه رابطه بهتر داشته باشید رو بهتون بگه و توضیح میده که چه کار هایی باید انجام بدید .

باشد که شما در حفظ و نگهداری خیر ندیده های خودتون کوشا باشید .

( الان یه سریا میان میگن  بدونیم داره به فساد و فحشا کشیده میشه )

اوالا باید بگم که پیدا کردن اون یارو که با اسب سفید میاد و واسه ماه عسل هم میبرتتون دبی در حالی که خیلی خوش اخلاقه و بهتون احترام میذاره و دست و دلبازه در این جامعه کم شده ، یه جورایی اصن نیست .

 پس سعی نکنید هر رابطه ای رو که شروع میکنید رو جدی بگیرید ، سعی کنید از بخش خوبش خاطره خوب بسازید و از بخش بدش تجربه های مفید ، به هر حال میدونم وقتی یه رابطه تموم میشه شما چشم دیدن طرف و حتی فکر کردن به خاطره های خوبش رو هم ندارید ، خلاصه منظورم اینه تیک ایت ایزی بابا ، سخت نگیرید و سعی کنید خوش بگذرونید در کل .

این رو هم بدونید اگه شکشت عشقی میخورید نباید تا 2 قرن بعد سس ناله کنید و دهن امثال من رو با استوری های دلخراشتون سرویس کنید ،  به جهنم که گذاشته رفته 😐  به من چه اخه؟  من که  نشستم یه گوشه دارم قیمه های جامونده از محرم رو میخورم ؟ یهو استوری میکنید من از همه دخترا بدم میاد برید گمشید احمق ها شما از سوسک های بال دار هم وحشی ترید 😐

همون بهتر طرف ولت کرد رفت اصلا:؛

بابا سخت نگیرید  توروخدا ، همشون خاطره میشه .

اگه از یه رابطه لفت دادید و اومدید بیرون شما باید خوشحال باشید که شخص بعدی هیچ کدوم از لباس  هاتون رو ندیده و شما میتونید از تجربیات قبلیتون استفاده کنید و قبل از اینکه اون بزنه شما رو نابود کنه شما حسابش رو برسید .

حالا جدا از شوخی 😐

این شما و این هم یه سری نکاتی که برای داشتن یه رابطه بهتر بدردتون میخوره

1- فقط برای اینکه تنها هستید وارد رابطه نشید

 خیلی از ما ها حس میکنیم که تنهایی ترس داره و سعی میکنیم چشم بسته یکی رو انتخاب کنیم تا بتونه از تنهایی درمون بیاره و با جنگولک بازی هاش سرگرممون کنه ، اما خب بعد از یه مدت مثل اسب پشیمون میشیم چون اون طرف فقط بلده ما رو بخندونه و در حقیقت هیچ کار دیگه ای از دستش بر نمیاد و اونی نیست که ما میخواستیم و ما می مونیم و یه مسیر اشتباه وپشیمون از اینکه برای احساست خودمون ارزش قائل نشدیم .

2- بوم رنگ خیانت

عاقا من بعضی وقت ها میبینم کسانی رو که همزمان هم داخل واتس اپ با یکی حرف میزنند هم جواب دایرکت میدن هم تلگرامشون شلوغه و خدا برکت بده به هر حال .

عاما از اون طرف اصلا دوست ندارن که طرفشون حتی جواب سلام جنس مخالف رو بده .

اگه دنبال یه ویژگی خوب در طرفتون هستید بهتره که خودتون هم اون ویژگی رو داشته باشید .

اگه وفادار میخواید از خودتون مطمئن بشید که دروغ نمیگید و متعهد هستید .

بعدا کارما زد دهنتون رو سرویس کرد از من کاری بر نمیاد .

3- فقط به من احترام نذار

دخترا مردی رو به زندگیتون راه بدید که فقط برای شما ارزش قائل نباشه ، اون مرد باید کسی باشه که به همه زن ها احترام بزاره .

این رفتار یه جورایی دو روییه و مطمئن باشید موضوع خوبی نیست .

4- یواش تر عاقا

معمولا اینجوریه که وقتی ما دختر ها  یا پسر ها برای بار اول با یکی حف میزنیم بعد از چند ساعت داخل ذهنمون نقشه عروسی و اسم بچه و تاریخ ماه عسلمون رو هم تنظیم میکنیم و حس میکنیم این همون کسیه که قراره باهاش تا اخر عمر بمونیم و باهم نفله بشیم .

اما خب عسیسان من ، زندگی واقعی شبیه اینستاگرام نیست و قراره ما کلی ازش تجربه کسب کنیم ، ممکنه ما از یه شخصی جدا بشیم و دوباره از یکی دیگه خوشمون بیاد .

5- همینی که هست

جوش های صورتش ، ترک های پوستش ، موهای کم پشتش ، شکم گندش و  همه اون چیزی هست که برای اون شخصه ، اگه ما کسی رو دوست داریم باید با همه این ها بپذیریمش ، شاید بتونیم کمکش کنیم که بهتر بشه ، اما ماهیت اون آدم هیچ وقت عوض نمیشه ، پس طرفتون رو همونجوری که هست دوست داشته باشید . اگه حس میکنید نمیتونید ، یعنی واقعا اون بدبخت رو دوست ندارید .

6- رفیق باشید

 این خیلی مهمه ، سعی کنید برای بهتر شدن روابطتون اول دوست باشید .

همیشه تجربه نشون داده وقتی دونفر با هم دوست هستن و به اندازه کافی با هم راحت هستند رابطه های بهتری دارن و عمیق تر همو دوست دارن . با هم وقت بگذرونید ، تو سرو کله هم بزنید  ، لازم نیست خودتون رو اونجوری که نیستید نشون بدید ، خودتون باشید ، مگه خودتون چشه ؟

خلاصه گایز  ما انسان هستیم و میتونی روابط خوب و بد رو تجربه کنیم و این یه موضوع خیلی طبیعی هست.

میدونم ، شاید تعداد تجربیات تلخ ما خیلی بیشتر خوب ها باشه اما خب قرا نیست وقتی از یه رابطه بد میاییم بیرون و ازش کلی خاطره بد داریم ، ما هم همون بلا رو سر نفر بعدی بیارم  چون ما قرار نیست انتقام بگیریم مگه نه ؟

 با هم دوست باشید و خوش بگذرونید و سعی کنید روابطتتون رو سر هیچ و پوچ قهوه ای نکنید .

شما هم راه هایی بلدید که روابط رو بهتر کنه ؟

برام کامنت کنید .

گایز فی امان الله .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان