ماهان شبکه ایرانیان

تولید انبوه پژو ۳۰۱ از چه زمانی شروع می شود؟

با توجه به گفته های عادل پیرمحمدی صنعت خودروسازی کشورمان حتی با وجود تحریم ها و با همکاری سازنده های داخلی توانسته است قطعات داخلی پژو ۳۰۱ را داخلی سازی کند

با توجه به گفته های عادل پیرمحمدی صنعت خودروسازی کشورمان حتی با وجود تحریم ها و با همکاری سازنده های داخلی توانسته است قطعات داخلی پژو 301 را داخلی سازی کند.
به نقل از صدا و سیما، معاون طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو توضیح داد که خودکفایی خودرو 301 ساخت داخلی بیش از 65 درصد بوده و در طراحی 50 درصد قطعات تولید داخل این خودرو مالکیت معنوی برای شرکت ایران خودرو است.
وی در ادامه افزود تست خودرو 301 مجهز به قطعات پژو قبلا صورت گرفته است. با داخلی سازی این آزمایشات مجدد انجام شده و در صورت پیروی از برنامه ها 301 داخلی سازی شده در انتهای شهریور ماه سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید.
پورمحمدی توضیح داد که در صورت همکاری شرکت ها و پالایشگاه های داخلی می توانیم درصد داخلی سازی این خودرو را افزایش دهیم. در حال حاضر 80 درصد قطعات موتور 301 نیز ساخت داخل است.
وی در انتها افزود که مشکل ما در الکترونیک بوده که به زودی برطرف خواهد شد. به احتمال زیاد قیمت نمونه داخلی از 301 تولیدی پژو کمتر خواهد بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان