"مسئولان ورزش به پیشکسوتان احترام بگذارند"

قراب: کاشانی در تمام خاطراتم، قهرمان است

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال می‌گوید که به خاطر درگذشت جعفر کاشانی شوکه شده است.

قراب: کاشانی در تمام خاطراتم، قهرمان است

به گزارش ایسنا، جعفر کاشانی، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و شاهین امروز (چهارشنبه) دار فانی را وداع گفت. جواد قراب، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره این مرحوم اظهار کرد: خیلی از شنیدن این خبر شوکه شدم. من و آقای کاشانی سال‌ها در محله 400 دستگاه همسایه و بچه محل بودیم. آقای کاشانی بسیار فرد باشخصیت، خوب و آقایی بود. من خاطرات زیادی با او دارم و واقعا به قدری شوکه هستم که نمی‌دانم چه بگویم.

او افزود: آقای کاشانی همیشه به همه از جوان تا پیشکسوت احترام می‌گذاشت. متاسفانه دیگر برای نسل ما یک اپیدمی شده که به نحوی از بین می‌رویم. از این فرصت استفاده می‌کنم که با مسئولان ورزش ایران صحبتی داشته باشم. ما پیشکسوتان چیز خاصی نمی‌خواهیم. متاسفانه مسئولان ما را به این چشم می‌بینند که مشکل مالی داریم. نه ما اصلا مشکل مالی نداریم، ما فقط احترام می‌خواهیم. الان ببینید چه بر سر استقلال آوردند! این افراد چه کسانی هستند که در استقلال هستند؟ آقای کاشانی هم در پرسپولیس فعالیت می‌کرد ولی نمی‌دانم در باشگاه مشکلاتی برای او ایجاد کردند یا نه.

پیشکسوت استقلالی و هم‌دوره کاشانی در پایان گفت: هم‌دوره‌های ما انسان‌های والایی هستند و همه ناکام از دنیا می‌روند. خود آقای کاشانی دیپلمات بود و هم از نظر علمی و از نظر کسوت لیاقت حضور در بدنه مدیریتی باشگاه پرسپولیس را داشت. تمام خاطراتی که من از او دارم، قهرمانی بوده است. ان‌شاءالله خدا او را بیامرزد و خانواده‌اش من را در غمشان شریک بدانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر