در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی؛

رهبر انقلاب: امروز برخی بیّنات انقلاب را صریح منکر می‌شوند

به گزارش اقتصادآنلاین؛ حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با تاکید بر لزوم جمع‌آوری خاطرات گرانبهای پدران و مادران و همسران شهدا افزودند: شهادت موهبت و امتیازی است که خداوند متعال نصیب به این برجستگان کرده است و شرح حال و زندگانی شهیدان، جانبازان و رزمندگانی که در این مسیر درخشان قرار دارند، سراسر درس و نشان‌دهنده مراتب بالای معنویت آنان است.

رهبر انقلاب اسلامی برجسته تر و درخشنده تر شدن یاد شهیدان را روحیه بخش، امیدبخش و جهت بخش خواندند و خاطرنشان کردند: از جمله مواردی که باید در ثبت خاطرات خانواده های شهدا موضوع سوال و بررسی قرار بگیرد انگیزه‌های آنان از موافقت با حضور فرزندان و همسران شان در میدان جهاد در راه خدا است.

ایشان انگیزه شهیدان از جهاد را کسب رضای الهی و ذکر و نام حضرت سیدالشهدا علیه السلام برشمردند و گفتند نباید اجازه داد این حقایق برجسته، کهنه و فراموش شود و یا مجالی برای انکار آنها به وجود آید، همچنان که امروز برخی افراد، پاره ای از بینات انقلاب را صراحتاً انکار می‌کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: برگزاری اینگونه اجتماعات و گردهمایی‌ها نباید پایان کار تلقی شود بلکه باید به مثابه آغاز راه در آشنا کردن جوانان و نوجوانان با معارف انقلاب و دفاع مقدس باشد.

کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در مصلی بیت المقدس اراک آغاز شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان