تیراندازی به مأمور شهرداری در صدرا

 
 

خبرگزاری فارس: رضا انصاری امروز اظهار داشت: ظاهراً شخصی به مأموران حوزه نظارت سابق شهرداری پول داده تا به‌صورت غیرقانونی ساخت‌وساز کند.

وی افزود: این شخص به شهرداری مراجعه کرد و ما به وی گفتیم تا عدم خلافی و مجوزات قانونی را نگیرد، اجازه ساخت‌وساز ندارد اما وی بی‌توجه به حرف ما دیشب در حال ساخت‌وساز بوده و مأموران شهرداری در حال کشیک، وی را می‌بینند و او نیز به‌سوی آن‌ها شلیک می‌کند.

انصاری تصریح کرد: مأموران شهرداری در این تیراندازی آسیب ندیده‌اند اما یکی از کارگران شهرداری را به حال مرگ کتک زده‌اند و راهی بیمارستان کردند.

سرپرست شهرداری صدرا با اشاره به تخلفات گسترده در شهر صدرا گفت: ما در همان یک هفته اول 90 حکم ورود گرفتیم تا جلوی ساخت‌وساز غیرقانونی را بگیریم.

*صدرا از لواسان بدتر!

درعین‌حال یک مقام آگاه دیگر در شهرداری صدرا گفت: صدرا محل فساد شده و ساخت‌وساز آن از لواسان تهران بدتر است و غالب این ساخت‌وسازها نیز توسط مسئولان انجام شده است.

 وی همچنین گفت: ساختمان‌هایی در اینجا ساخته شده است که سونا و جکوزی آن وسط پذیرایی ایجادشده و در تهران نیز نمی‌توان چنین ساختمان‌هایی دید!

این مقام آگاه درعین‌حال اظهار داشت: مسئولان به ویژه مسوولان دادگستری و دادستان محترم باید فکری به حال این ساخت‌وسازهای غیرمجاز و متخلفان در صدرا کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان