کارگردان جنگ ستارگان با آیفون ۱۱ پرو فیلم کوتاه ساخت [تماشا کنید]

«ریان جانسون» (Rian Johnson)، کارگردان آمریکایی که سابقه کارگردانی فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و «برکینگ بد» را در کارنامه خود دارد، به کمک آیفون ۱۱ پرو یک فیلم کوتاه ساخته است که علاوه بر نمایش ذوق هنری او، توانایی بالقوه دوربین سه گانه آیفون ۱۱ پرو را نیز نشان می دهد.

کارگردان جنگ ستارگان با آیفون 11 پرو فیلم کوتاه ساخت [تماشا کنید]

«ریان جانسون» (Rian Johnson)، کارگردان آمریکایی که سابقه کارگردانی فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» و «برکینگ بد» را در کارنامه خود دارد، به کمک آیفون 11 پرو یک فیلم کوتاه ساخته است که علاوه بر نمایش ذوق هنری او، توانایی بالقوه دوربین سه گانه آیفون 11 پرو را نیز نشان می دهد.

«جانسون» با تنها یک آیفون 11 پرو و بدون هیچ وسیله جانبی دیگری، یک فیلم کوتاه تقریبا دو دقیقه ای و دیدنی از مناطق مختلف شهر پاریس تولید کرده و نام آنرا «Paris 9/19» گذاشته است که در ادامه مشاهده می کنید:

یکی از کاربران توییتر که حسابی از فیلم کوتاه فوق به وجد آماده بود، از تمایل جانسون به تولید یک فیلم کامل با آیفون 11 پرو سوال کرد که وی در پاسخ گفت:

«برای من اندازه دوربین اهمیت چندانی ندارد اما واضح است که تکنولوژی به کار رفته در دوربین های حرفه ای فیلم سازی نسبت به آیفون برتری دارد. ولی یک روزی شاید این کار را بکنم.»

علاوه بر جانسون، «جورج نلفی» (George Nolfi) نویسنده فیلم «دوازده یار اوشن» (Ocean's Twelve) یک فیلم کوتاه با آیفون 11 پرو از حرکات نمایشی یک پسربچه با توپ فوتبال تولید کرد. اسم فیلم کوتاه او «Tough Crowd» است که پیشنهاد می کنیم آنرا هم در ادامه ببینید:

استفاده از آیفون برای تولید فیلم ایده جدیدی نیست. یکی از کارگردان های آمریکایی پا را فراتر گذاشت و به کمک آیفون یک فیلم کامل ساخت. ژوئیه سال 2017، «استیون سودربرگ» (Steven Soderbergh)، کارگردان آمریکایی که «یازده یار اوشن» (Ocean's Eleven) را کارگردانی کرده، صحنه های فیلم Unsane را تماماً به وسیله دوربین آیفون 7 پلاس فیلمبرداری کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان