کربکندی: سپاهان از ما گل خورد ولی داور اشتباه کرد

رییس سازمان تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید گلی که ذوب‌آهن به سپاهان زد به هیچ وجه آفساید نبوده است.

کربکندی: سپاهان از ما گل خورد ولی داور اشتباه کرد

رسول کربکندی، پیشکسوت و رییس سازمان تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ذوب‌آهن بازیکن جوان زیاد دارد و جوان‌گرایی هم تاوان دارد. تیم در یکسری پست‌ها بازیکن شش‌دانگ ندارد. بقیه بازیکنان را در ابتدای فصل سعی کردند به هر نحوی حفظ کنند اما از دست دادن مظاهری مهم بود. بازیکنان در حد انتظار ظاهر نشده‌اند و زیبا فوتبال بازی کردن هم امتیاز ندارد.

او ادامه داد:‌ در داربی اصفهان، سپاهان حرفه‌ای بود و ما زیبا بازی کردیم و این تفاوت دو تیم بود. ذوب‌آهن نیاز به برد دارد. البته سه بازیکن تیم، تازه سربازی‌شان تمام شده و باید آماده‌تر شوند. در هر صورت کسب چهار امتیاز از شش بازی نتیجه خوبی نیست. تیم خوب فوتبال بازی می‌کند اما باید روی بد گل خوردن و از دست دادن موقعیت‌ها کار شود که همین کار را هم می‌کنند.

کربکندی درباره سپاهان و رکورد گل نخوردنش از ابتدای لیگ هم بیان کرد: البته آنها از ما گل خوردند ولی داور به اشتباه آفساید گرفت. در آن صحنه مطهری از عقب به سمت دروازه سپاهان حرکت می‌کند. حتی اگر فرض کنیم او پشت مدافعان حریف بود چون توپ به سر کیانی برخورد کرد پس آفساید نبود. داور همچنین یک پنالتی هم برای ذوب‌آهن نگرفت. بازی در کل قشنگ بود و آن‌ها از موقعیت‌هایشان استفاده کردند.

او اضافه کرد: سپاهان برای قهرمانی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده است. کادر خوبی دارد و بازیکنان مد نظرش را جذب کرده است. با این شرایط قهرمانی آنها دور از دسترس نیست چون رقیبانشان هم مشکلات زیادی دارند. پرسپولیس که مثل فصول قبلش نیست و تراکتور هم با نتایج یک بر صفر و ناپلئونی فعلا امتیاز می‌گیرد و در خانه حریفان مشکل دارد. آنها ستاره‌های بیشتری دارند اما سپاهان تیم‌تر است.

کربکندی درباره وضعیت پرسپولیس هم اظهار کرد: تیمی که سه بار قهرمان شده طبیعی است به این مشکلات دچار شود چون حریفان مقابل آنها انگیزه دارند و همه برنامه‌هایشان را آنالیز می‌کنند. یک از موانع پرسپولیس در این فصل، قهرمانی در سه فصل گذشته است. در خط حمله مشکل دارند و باید تمرینات بیشتری بکنند یا بازیکن جذب کنند. از ترابی هم انتظار بیشتری می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان