آیا کانادا برای مهاجرت انتخاب خوبیست؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، کانادا به عنوان یکی از معدود کشورهای دنیا در زمینه ارائه خدمات و امتیازات به مهاجرین به صورت برابر با شهروندان خود می باشد. از دیگر دلایلی که موجب شده کانادا در میان مردم با عنوان بهشت مهاجران شناخته شود، می توان به عوامل محیطی و امکانات بسیاری که دولت آن به مهاجرین ارائه می دهد اشاره کرد.

رویای زندگی و کار در کانادا در ذهن تعداد زیادی از مردم وجود دارد، زیرا آن ها و خصوصا افراد حرفه ای تر به خوبی می دانند که این کشور فرصت های بی شماری را برای بهبود کیفیت زندگی و موقعیت های شغلی هر فرد، مقابل شان قرار می دهد. در حقیقت اقامت دائم و ساختن زندگی ایده آل، کار و تحصیل بدون دغدغه در کانادا از جمله مواردیست که به راحتی برای افراد خارجی نیز امکان پذیر است.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

هنگامی که تصمیم به خروج از وطن و رفتن به کانادا را می گیرید، قطعا طعم سختی و دوری از خانواده و دوستان تان را خواهید چشید. اما کیفیت بالا، رفاه، آرامش و سایر خدمات کشور مقصد می تواند پس از گذشت مدتی، تمام سختی ها و غم های شما را جبران کنند. نهراسید، اگر می خواهید کانادا را به عنوان خانه ی جدیدتان انتخاب کنید، همین حالا اقدام کنید! تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب یک وکیل یا مشاور مهاجرتی مطمئن و حرفه ایست.

کسب اطلاعات از کشور مقصد حتی پیش از یک سفر ساده لازم و ضروری است، چه برسد به مهاجرت! بهتر است شرایط خود را با وکیل مهاجرتی درمیان گذاشته و سوالاتی که در ذهن تان است را از او بپرسید. انجام امور را به او سپرده و با خیال آسوده به جمع کردن چمدان تان مشغول شوید! حتی اگر می خواهید بدانید که برای ورود به کشور کانادا از چه امتیازهایی برخوردار هستید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت با ارائه سیستم امتیازدهی مهاجرت به کانادا به زبان فارسی و کاملا رایگان قصد دارد با دریافت اطلاعات مورد نیاز، امتیاز لازم برای اخذ اقامت این کشور را به اطلاع شما برساند.

آیا کانادا کشوری ارزان است؟

قطعا در طی چند سال اخیر و با افزایش مهاجرت به کانادا، این پرسش در ذهن مردم به وجود آمده که آیا استقبال از مهاجرت به کانادا خبر از ارزان بودن این کشور می دهد؟

متاسفانه باید بگوییم، خیر!!! شاید ابتدا تعجب کنید که چطور ممکن است با توجه به گران بودن کانادا سالانه افراد بسیاری قدم در خاک آن گذاشته و زندگی جدیدی را آغاز می کنند. کانادا کشور ارزانی نیست اما به دلیل رشد اقتصادی با ثبات، صنایع قوی و نرخ بیکاری پایین، ارزش درآمد افراد در طی زمان رو به افزایش است و بدنه اصلی جامعه در حال رشد اقتصادی می باشد. به همین دلیل در طی سال های اخیر با تعداد بسیار زیادی از افراد مواجه هستیم که قصد خروج از وطن و ساخت یک زندگی نو در کانادا را دارند.

آیا تحصیل در کانادا رایگان است؟

از شرایط اقتصادی، کار و زندگی در کانادا صحبت کردیم. دانستید که چگونه قدم در راه مهاجرت بگذارید و از امتیازهای لازم برای مهاجرت به کانادا باخبر شوید. اما سوال مهم دیگری وجود دارد؛ سیستم آموزشی کانادا چطور است؟ و آیا تحصیل برای فرزندتان رایگان است؟

خوشبختانه آموزش و پرورش در کانادا امری دولتی است، تحصیلات غیر دانشگاهی برای همه رایگان هستند. بیش از 90 دانشگاه و 150 کالج در کانادا وجود دارد که برخی از آن ها در لیست 100 دانشگاه برتر جهان حضور دارند. جالب است بدانید، شرایط تحصیل برای هر دانش آموز کانادایی بدون نیاز به کمک والدین محیا و به آسانی امکان پذیر است. تنها کافیست، مسیر این شرایط ویژه را با وکلای بین المللی مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت طی کنید.

اگر خودتان قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، نگران مخارج زندگی و تحصیل تان نباشید. تمام دانشجویان کانادایی می توانند به کارهای پاره وقت مشغول شده و هزینه های خود را از این راه تامین کنند. حتی در بسیاری از رشته ها در دوره های فوق لیسانس، دانشجویان به استخدام دانشگاه در می آیند و نه تنها شهریه ای نمی دهند بلکه حقوق دریافت می کنند. پس ذهن خود را با افکار پوچ مبنی بر گرانی بیش از حد، هزینه های سنگین، سختی تحصیل و ... مشغول نکنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان