آخیش، بالاخره میتونم یه شب حسابی بخوابم!

عاقا من کام بک کردم با یه پست جدید و یه سری ماجرای باحال وامیزینگ  که قراره کلی هیجان انگیز  و به درد بخور باشه و شما از شدت کاربردی بودن موضوع انگشت بر دهان بمانید.

آخیش، بالاخره میتونم یه شب حسابی بخوابم!

به به ببین کی اینجاست !

دیس ایز فاطمه عه گین !

عاقا من کام بک کردم با یه پست جدید و یه سری ماجرای باحال وامیزینگ  که قراره کلی هیجان انگیز  و به درد بخور باشه و شما از شدت کاربردی بودن موضوع انگشت بر دهان بمانید.

قبل از اینکه شروع کنم بهم از حال و احوالتون بگید ، خوبید؟ خوشید ؟ خوش میگذره ؟

خب طبق معمول هیچ کافئینی قرار نیست جواب بده و من قراره ضایع بشم 😐

اما خب اشکال نداره ، اینم جزئی از سرنوشت منه بدبخته.

نمی دونم چرا و نمی دونم دلیلش چی میتونه باشه اما ما دقیقا در شلوغ ترین اوضاع کشور( از لحاظ فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و …)  پا به بهترین سن سال خودمون گذاشتم و این جور که بوش میاد قرار نیست حالا حالا ها اوضاع درست بشه ولی امیدوارم به همین زودی ، دغدغه فکری ما پیدا کردن یه کار درست حسابی ، رفتن ما دخترا به استادیوم برای دیدن بازی مورد علاقمون و حسرت چیزی که دوست داریم بخریم و نمیشه نباشه .

اما خب اگه کم و بیش پیگیر اخبار این روز ها باشید  متوجه می شید که فعلا چیزی به جز استرس به ما وارد نمیشه البته خب اگه یه نگاهی به اون طرف کشور بندازیم ، کسانی هستن که بجز استرسی که به زندگیشون وارد میشه باید  سرنگ الوده و کلی تهمت و وعده های الکی و ناراحتی رو هم تحمل کنند و هیچ خبری هم از دکمه برگشت نیست و کسی نمی تونه اوضاع رو به حالت قبل برگردونه.

با این اوصاف چجوری میشه شب ها راحت خوابید ؟ بدون هیچ فکر و خیالی ؟

خب درسته که دلیل اصلیش یه داستان ها و ماجرا های دیگه ای هست ، اما گایز های شیرین من ،  امروز می خوام براتون یه سری راه حل پیشنهاد بدم که می تونه بهتون کمک کنه که راحت تر خوابتون ببره و خواب خوبی داشته باشید .

البته اینم بگم جدا از اوضاع استرس زا این روز ها ، ما یه سری عادت های غلط داریم که همین عادت های کوچیک باعث میشه که ما نتونیم خوب بخوابیم و هرشب دهنمون سرویس بشه تا خوابمون ببره .

حالا حواستون به من باشه تا به صورت کرک ریزونی بهتون کمک کنم تا از امشب بهتر بخوابید .

 ظهر وقت خوابیدن نیست

اگه شما از اون دسته از کافئین هایی هستید که به خوابیدن در ظهر علاقه دارید و وقتی ناهار رو می زنید به رگ عاشق این هستید که یه گوشه لش کنید و بخوابید باید بگم که بهتره تایم خوابیدنتون رو به نیم ساعت یا یک ساعت کاهش بدید ، چون اگه بیشتر باشه ، شب موقع خوابیدن از سرویس شدگان هستید .

 ذهن عزیزم ، مرا برهان

عاقا شاید باورتون نشه ولی من موقع خوابیدن دقیقا به چیزی که فکر نمی کنم خوابیدنه . یعنی دعوایی که بین من و پسر داییم تو سن 6 سالگیم بود رو یادم میاد و کلی راهکار که می تونست بهم کمک کنه از اون دعوا برنده بیرون بیام ، اما یه درصد هم به این فکر نمی کنم که قراره الان بخوابم چون صبح باید بیدار بشم و برم باشگاه .

گایز های خوشگل ، شما سعی کنید مثل فاطمه نباشید چون مغز قراره استراحت کنه و اینجوری الکی مشغولش می کنید و طفلکی رو گیج می کنید و اون هم یادش میره باید شما رو بخوابونه .

حواست به صدا ها باشه

می دونستید که تنها حسی که در خواب فعاله شنیدنه ؟پس حواستون موقع خواب به صدا ها اطرافتون باشه ، برای همین موضوعه که ساعت کوک می کنیم . اگه نمی تونید در سرو صدا بخوابید بهتره با پنبه گوشتون رو کاور کنید ، ولی خب خواب موندن صبحتون تقصیر من نیست .

 موزیک گوش بدید

یه موسیقی بی کلام از یه سری ساز ها مثل پیانو و گیتار دانلود کنید ، می تونه قبل خواب کمکتون کنه تا راحت تر خوابتون ببره .

خوابیدن بعد از شام

درسته که سیستم بیشتر ما این مدلیه که بعد از ناهار یا شام خوردن ،یا  کلا وقتی سیر می شیم خوابمون میگیره ، عامااا خب این رو بدونید که این کار خیلی اشتباهه و باعث میشه سندل برد پاره کنیم ، نکته قابل توجه دیگه اینه که بهتره شب ها غذا های سبک بخورید تا از شر اجنه و بختک و کابوس های ترسناک در خواب در امان باشید .

 نور

تلاش کنید نور اتاقتون رو یه جوری تنظیم کنید که خیلی کم باشه ، البته خودم در تاریکی محض خوابم می بره و کوچیک ترین نوری باعث میشه عصبی بشم ، اما خب بد نیست که یه چراغ خواب کوچولو داشته باشید تا ملاتونین به اندازه در بدنتون ترشح بشه .

  شیر بخورید

قبل از خواب سعی کنید شیر گرم بخورید تا به آرامش قبل خوابتون کمک کنه و در طول خواب به بدنتون کلسیم برسونه .

دوش بگیرید

این مورد رو من تضمین می کنم که جواب میده ، سعی کنید دوش آب گرم بگیرید ،  اگه خیلی لاکچری هستید و وان دارید می تونید داخل اون رو از اب گرم پر کنید و لش کنید و سوت بزنید ( البته اگه همه خواب نیستند) ، اب گرم باعث میشه عضلاتتون نرم تر بشه و زودتر خوابتون ببره و کلی هم کیف میده . لعنتی یه مدلیه آدم دلش نمی خواد از حموم بیاد بیرون 🙂

در آخر هم مسواک یاتون نره ، موهاتون رو شونه کنید ، آرایشتون رو پاک کنید ، وسایلی که فردا  باید با خودتون به بیرون ببرید رو آماده کنید تا با خیال راحت و آرامش بخوابید.

امیدوارم دوباره تونسته باشم به درد بخور ظاهر بشم و اینکه امشب سعی کنید خوب بخوابید

حالا بگید ببینم ، شما برای بهتر خوابیدن چیکار می کنید ؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان