سرمربی علم و ادب تبریز: می‌دانم در تیم‌های بحران زده چکار کنم

بهاءالدین پناهی می‌گوید تیمش با توجه به شرایطی که دارد قرار است بهترین عملکرد را در لیگ دسته یک داشته باشد.

سرمربی علم و ادب تبریز: می‌دانم در تیم‌های بحران زده چکار کنم

به گزارش ایسنا، تیم علم و ادب تبریز در شش هفته ابتدایی لیگ دسته یک با سرمربی‌گری یونس باهنر، نتوانست کاری از پیش ببرد و با شش شکست در قعر جدول لیگ یک جای گرفت. این مساله باعث شد که مسئولان باشگاه به فکر تغییرات در باشگاه باشند و موجب شد بهاءالدین پناهی به جای باهنر سکان هدایت علم و ادب تبریز را در دست بگیرد.

پناهی که در اولین بازی خود به عنوان سرمربی این تیم تبریزی مقابل استقلال خوزستان یک بر یک مساوی کرد و توانست اولین امتیاز علم و ادب تبریز را در لیگ یک به دست ‌آورد در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه این بازی گفت: تیم در شش هفته نخست نتوانست امتیاز کسب کند و شش باخت داشت. این مساله به این خاطر بود که تیم در پنجره نقل و انتقالات نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و این باعث شد تا تیم دیر جمع شود. مصاف تیم ما برابر استقلال خوزستان، بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند اما تیم روی یک اشتباه فردی گل خورد و نتوانست سه امتیاز کامل این بازی را به دست آورد.

پناهی درباره عملکرد داوری گفت: داور در این بازی عملکرد خوبی داشت اما در دقیقه 20، می‌توانست بازیکن حریف را دادن یک کارت زرد دیگر اخراج کند که این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: بازیکنان تیم از شرایط بهتری برخوردار هستند و رفته رفته بهتر می‌شوند. من در این دوران تعطیلی 10 روزه یک برنامه تمرینی خوب تدارک دیده‌ام تا بتوانیم نواقص قبل را جبران کنیم و بتوانیم بهترین کیفیت خود را به دست آوریم. همه مسئولان باشگاه دست به دست هم می‌دهند تا علم و ادب تبریز به موفقیت برسد.

سرمربی علم و ادب تبریز گفت: زمان زیادی تا پایان رقابت‌ها داریم حدود 28-27 بازی باقی مانده است و سعی می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. احتمالا در نیم فصل نیز بازیکنانی را برای تقویت تیم در اختیار بگیریم. من خودم همیشه در تیم‌های بحران زده کار می‌کنم و کنار آقای میثاقیان کار خود را انجام دادم و می‌دانم که چکار باید بکنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان