روند سینوسی و ناامیدکننده شاگردان کالدرون؛

ناکامی مطلق پرسپولیس مقابل مدعیان/ برانکو برمی‌گردد؟

نتایجی که در هفته های آغازین دور رفت رقابتهای لیگ برتر برای پرسپولیس رقم خورده بیانگر دورنمایی تاریک در راه رسیدن به چهارمین قهرمانی پیاپی برای این تیم است.

سرویس ورزش مشرق – تیم پرسپولیس فصل نوزدهم لیگ برتر را در حالی آغاز کرد که کادر فنی این تیم با کمترین تغییرات در کادر بازیکنان فصل گذشته، با هدف کسب چهارمین عنوان قهرمانی پیاپی وارد لیگ شدند.

* ناکامی مطلق مقابل مدعیان لیگ هجدهم!

پرسپولیس فصل را با یک برد خفیف 0-1 مقابل پارس جنوبی جم شروع کرد ولی در هفته دوم و در تبریز روبروی اولین مدعی قهرمانی تن به شکست 0-1 مقابل تراکتور داد!

پرسپولیس سپس در دو دیدار پیاپی تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال را باز هم با همان نتایج کم گل (0-1) شکست داد اما در گام چهارم، باز هم در رویارویی با یکی دیگر از تیم های مدعی این دوره تن به شکست داد. پرسپولیس این بار 0-2 به سپاهانی باخت که اسب خود را برای قهرمانی زین کرده است. یک برد یک گله دیگر در تبریز روبروی ماشین سازی در هفته پنجم دل خوشی جز سه امتیاز برای پرسپولیس و هوادارانش نداشت تا اینکه در چهارمین رویارویی با مدعیان برای سومین بار تن به باخت 0-1 بدهد و در مشهد به شهرخودرو ببازد!

* شکست استقلال قعر جدولی!

در واقع پرسپولیس در جمع مدعیان، تنها استقلالی را شکست داده که این فصل حال و روز خوشی نداشته و تازه در هفته ششم اولین 3 امتیاز فصلش را دشت کرده است! در این مسیر اگر ذوب آهن را هم جزو مدعیان سرسخت لیگ برتری محسوب کنیم پرسپولیس بیش از نیمی از دیدارهای مهم روبروی مدعیان را باخته است!

* مقایسه نتایج دور رفت سال پیش!

با مقایسه نتایج دیدارهای فصل قبل این تیم در لیگ برتر روبروی همین تیم ها نتایج جالب توجهی بدست آمد.

پرسپولیس فصل قبل در دور رفت روبروی 5 مدعی کسب عنوان قهرمانی نتایج زیر را کسب کرد:

شهر خودرو 0 – 1 پرسپولیس

استقلال 0 – 0 پرسپولیس

پرسپولیس 0 – 0 تراکتورسازی

پرسپولیس 1 – 0ذوب آهن

سپاهان 1 - 1 پرسپولیس

* کسب 9 امتیاز از مدعیان!

پرسپولیس تا اینجا (منهای دیدار با ذوب آهن) روبروی مدعیان فقط 3 امتیاز بدست آورده در حالی که در دور رفت فصل قبل 9 امتیاز از 5 بازی با رقبای اصلی اش داشت. ضمن اینکه به هیچ یک از تیم های مدعی نباخته بود و نیم فصل اول که بسیاری از کارشناسان نتایج تیم ها در آن را پایه گذار کسب رتبه های اول تا سومی در هفته پایانی لیگ می دانند را با موفقیت نسبی پشت سر گذاشته بود.

* تیم برانکو به هیچ تیم مدعی نباخت!

این تیم در دور برگشت هم با کسب نتایج: پرسپولیس 2 – 0 شهر خودرو ، پرسپولیس 1 - 0 استقلال، تراکتورسازی 1 – 1 پرسپولیس، ذوب آهن 0 – 0 پرسپولیس و پرسپولیس 0 – 0 سپاهان، باز هم 9 امتیاز از رقبای اصلی اش گرفت و البته باز هم به هیچ کدامشان نباخت!

* به مدعیان گل زد!

این تیم در دور رفت یا برگشت حداقل یک گل به هر یک از این تیمها زد ولی این فصل غیر از استقلال که موفق به پیروزی روبروی این تیم شده حتی نتوانسته به رقبای اصلی اش گلی بزند!

* افت فاحش پرسپولیس!

افت فاحش پرسپولیس در به ثمر رساندن گل و کسب امتیاز وضعیت خوبی را برای آینده این تیم در دور برگشت ترسیم نمی کند. پرسپولیس هم اکنون 5 امتیاز با صدر فاصله دارد و باید دید با این روند حرکتی کادر مدیریتی باشگاه تا چه زمانی پای گابریل کالدرون می ایستند و آیا صبوری شان به اندازه لیگ پانزدهم و فصلی که برانکو ایوانکوویچ لیگ را با سقوط تیم به رده های قعر جدولی استارت زده بود، ادامه دار خواهد بود؟

* برانکو برمی گردد؟

با توجه به اینکه برانکو ایوانکوویچ از تیم الاهلی عربستان اخراج شده و پس از آن هنوز با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده این شائبه وجود دارد که در صورت تداوم نتایج ضعیف پرسپولیس با کالدرون مدیران باشگاه باز هم سراغ مرد کروات رفته و خاطرات خوش سالهای اخیر را بار دیگر با او تکرار کنند!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان