سردار سلیمانی:

۴۰ سال دوم انقلاب هم دشمن شکست می‌خورد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همانطور که در سالهای گذشته استکبار نتوانسته در مقابل ملت ایران موفقیت کسب کند، در ۴۰ سال دوم انقلاب هم این دشمن خار و شکست خورده خواهد بود و متحمل شکست‌ها، خفت‌ها و زبونی‌های بسیار بزرگتری می شود.

40 سال دوم انقلاب هم دشمن شکست می‌خورد

 به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه دوشنبه 13 مهرماه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید" حاج حسین همدانی" در حسینیه امام همدان، عنوان کرد: بدون تردید پیروزی انقلاب در سال 1357 در میهن اسلامی یک حادثه بزرگ تاریخ بشریت محسوب می‌شود چرا که در شرایطی ملت بزرگ ایران توانست بر دنیای استکبار پیروز شود که دستگاه محاسباتی استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار برآوردش در مورد رژیم پهلوی این بود که هیچ گونه تهدیدی متوجه حکومت پهلوی نیست.

وی بابیان اینکه چند ماه قبل از فرار شاه چندین سازمان‌ گزارشی در رابطه با کتمان ناپذیری ثبات و پایداری حکومت پهلوی تهیه کرده بودند، افزود: دشمنان از همان ابتدای مبارزه و به جریان افتادن اعتراضات میدانی ملت ایران دچار خطا محاسباتی شدند و همین باعث شد که دنیا در مقابل پیروزی انقلاب غافلگیر شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه حکومت‌های استکباری زمانی نسبت به انقلاب احساس خطر کردند که دیگر فرصت را از دست داده بودند، بیان کرد: برای نابودی انقلاب از همان ابتدا سیاست فشار از داخل را تدارک دیدند و سازماندهی نیروهای مخالف داخلی را در پیش گرفتند اما هیچ کدام از این دو سیاست پیروز نشدند.

سلیمانی اضافه کرد: پیروزی انقلاب نه تنها باعث ساقط شدن حکومت پهلوی شد بلکه از مهمترین ویژگی این پیروزی‌ها برهم خوردن هندسه قدرت توسط جمهوری اسلامی ایران بود و دنیا را با یک هندسه قدرت جدید مواجه ساخته بودند.

وی با اشاره به اینکه از دیگر دستاورد انقلاب تغییر مفهوم قدرت در دنیا توسط ملت ایران بود و با میدان درآوردن این ملت انقلابی مفهوم قدرت کاملا تغییر داد، عنوان کرد: ملت ایران از راه یک مبارزه مسالمت آمیز و با تیکه به فرهنگ عاشورایی حرکت کردند اما با تیکه بر سلاح با درگیری‌های نظامی مبارزه خود را آغاز نکردند و یک تیر هم در دوران مبارزه از سوی مبارزان‌ انقلابی مگر در شرایط خاص شلیک نشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: انقلاب با راهبرد غلبه خون بر شمشیر پیروز شد و امام(ره) نشان داد که با دست خالی و با تکیه بر معنویت و تکیه بر فرهنگ قوی عاشورایی می‌توان قوی‌ترین قدرت منطقه را شکست داد.

 سلیمانی با بیان اینکه در مقابل این مفهوم جدید قدرت در دنیا حتی سخت‌ترین قدرت‌ها و بمب‌های اتمی منطقه نیز فاقد کارایی هستند، اضافه کرد: بعد از انقلاب باز هم دستگاه محاسبه آمریکایی و دولت‌های مسلط دنیا دچار اشتباه شدند و بعد از انقلاب فشارها و توطئه‌ها را بر کشور ما زیاد و در نهایت جنگ تحمیلی هشت ساله را علیه ملت ایران آغاز کردند.

وی ادامه داد: در زمانی که ملت ایران به دنبال برطرف کردن خلاء‌های دوران شاهنشاهی بود یک تجاوز گسترده علیه ایران آغاز شد اما امام(ره) با تکیه بر فرهنگ عاشورایی و مردم متدین و انقلابی دشمن را دزدی خطاب کردند که به داخل کشور سنگی پرتاب کرده و جوانان ایران باید با سیلی محکمی پاسخ صدام را بدهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: دنیا نظام جمهوری اسلامی را باور کرد و متوجه شد که جمهوری اسلامی یک نظام سیاسی مترقی در میان جهان اسلام ریشه گرفته به همین علت مکر دشمنان روز به روز گسترده تر شده است.

وی اظهار کرد: در 40 سالی که پشت سر گذاشتیم در هیچ صحنه‌ای آمریکا و صهیونیست‌ها در مقابل ملت ما هیچ موفقیتی نداشته‌اند و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه امسال اشاره کرده اند، در سالهای گذشته استکبار نتوانسته در مقابل ملت ایران موفقیت کسب کند و در 40 سال دوم انقلاب هم این دشمن خار و شکست خورده خواهد بود و متحمل شکست‌ها، خفت‌ها و زبونی‌ها بسیار بزرگتری خواهند شد.

سلیمانی افزود: اعتراف مؤسسات تحقیقات راهبردی اروپا و دیگر کشورهای جهان در صدر حاکی از آن است که سیاست‌های دنیا علیه ایران شکست خورده که این پیروزی کشور ما همه مدیون فداکاری‌های شهدا است. ملت ایران در سایه فداکاری‌ شهدا و سردار همدانی تبدیل به الگو شده و امروز ملت‌های دیگر در مقابل مسئولان ما مقاومت ملت ما را تمجید می‌کنند.

وی با اشاره با مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول دو سال گذشته در چهارچوب همین راهبرد در مقابل دشمن صف آرایی کردند و در مشکلات اقتصادی نیز این مردم صبورانه در صحنه آمدند و از راه شهدا پاسداری کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز این اقتدار و پیروزی‌ها را مدیون ایستادگی ملت ایران و تبعیت بی چون و چرای آنان از مقام معظم رهبری می‌دانیم، ادامه داد: ملت ایران امروز برای ملت‌های آزادیخواه جهان الگو شده و برای آنان راهی گشوده که بدون تردید منجر به تحقق این آزادگی خواهد شد. در سایه همین فرهنگ و مدیریت سرلشکر شهید حاج حسین همدانی و انتشار تفکر بسیجی بود که محور مقاومت توانست به پیروزی برسد و حتی ناتو از رسیدن به اهداف نظامی خود در منطقه بازبماند.

وی با بیان اینکه کشور ما هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده و نخواهد بود، گفت: در طول 500 سال گذشته اروپایی‌ها همیشه در مقابل ملت آسیا و آفریقا دست از سلطه، تجاوز و خونریزی برنداشته‌اند و با رسانه‌های قدرتمندی که دارند اجازه ندادند حوادث وحشتاکی که انجام می دهند به گوش مردم جهان برسد. بیشترین جنگ‌ها در کارنامه آمریکا به ثبت رسیده که تعداد زیادی از آن در کشورهای اسلامی رخ داده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه دشمنی و خصومت در ذات نیروهای ارتش آمریکا است اما هیچ متدین و انسان آزاده‌ای تن به ذلت نخواهد داد، خاطرنشان کرد: امروز کشورهای جهان اسلام بیدار شده‌اند و یک حکومت مردم سالاری دینی محقق شده است بنابراین با  فشارهای موجود بر ملت ایران به سایر قله‌های موفقیت نیز دست پیدا خواهیم کرد و در نهایت جایی برای اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در کشور مسلمان نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در گذشته منابع کشورهای مسلمان را چپاول و آنها را قتل عام می‌کردند و می‌خواهند این راه همچنان ادامه داشته باشد و علت این همه فشارها همین سلطه گری آنهاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، انقلاب و پیروزی آن را پایان راه تسلط بر ایران دانست و خاطرنشان کرد: این‌ افتخار برای استان است که یکی از بزرگترین شهدای جبهه مقاومت که یک بسته کامل از عملکرد مثبت است یعنی سردار شهید همدانی را داراست که راه وی نوری در پیش روی ما است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر