امامی امین خبر داد؛

کاهش قیمت کالا‌های اساسی در بازار

معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری تهران از کاهش قیمت کالاهای اساسی در بازار خبر داد.

کاهش قیمت کالا‌های اساسی در بازار

کاهش قیمت کالا‌های اساسی در بازاربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امامی امین معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت حاکی از کاهش قیمت کالا‌های اساسی در بازار است.

وی با بیان اینکه قیمت برخی از کالاها افزایش صفر درصد داشته است، افزود: کاهش قیمت‌ها نشان دهنده ثبات در بازار است و در آینده شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها خواهیم بود.

امامی امین گفت: افزایش قیمت‌ها در چندماه گذشته منجر به سنگین شدن سبد خانوار‌ها شد.

معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه قیمت جوجه یک روزه در بازار افزایش یافته است، ادامه داد: این افزایش قیمت به نوعی موجی در بازار است و ثبات ندارد.

کاهش 25 درصدی قیمت گوشت گوساله در بازار

معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری تهران از کاهش قیمت گوشت گوساله خبر داد و گفت: هم اکنون شاهد کاهش 25 درصدی قیمت گوشت گوساله هستیم، همچنین قیمت دام سبک نیز روند کاهشی دارد.


بیشتر بخوانید: دلال‌ها عامل اصلی افزایش قیمت مرغ هستند/ مرغ در میدان بهمن حداکثر 11 هزار تومان


وی افزود: امور عشایر مدعی است که می‌تواند قیمت دام سبک زنده را تا 37-38 هزار تومان عرضه کند.

امامی امین گفت: مقرر شد که جلساتی را با سازمان صمت، تعاونی روستایی و‌ میادین میوه و‌ تره بار برگزار کنند تا بتوانند درصدی از غرف میادین میوه و تره بار را در اختیار تولید کنندگان اصلی قرار دهند تا کالا‌های خود را عرضه کنند.

در حال تکمیل...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان